24 Mayıs 2012 Perşembe

Sevgi Perdemiz Bitti


Uzun bir aradan sonra tekrar Sevgi Perdesi ile ilgili post yazdığım için baya bir heyecanlandım J Sevgi perdemiz bitti.  Dün son olarak başlığını hazırladım. Başlık kısmını boya ile yazmayı düşündüm ilk olarak, sonra vazgeçtim. Bu gördüğünüz bir sürü yoyoyu yaptım. Romantik Butik arkadaşım da bana yardımcı oldu sağ olsun. Sonra üzerlerine düğmeler yapıştırdım. Ve başlığımız oluştu. Başlığı da diğer parçaya monte ettik mi tamamdır.  Fakat tahmin ettiğimden zor oldu, perde baya ağırlaştı.  Yaklaşık 3 metre uzunluğunda oldu. Tamamen bitmiş halini ilerleyen günlerde yayımlayacağım. Çünkü evde çekim yapmak oldukça zor bir gün dışarıda çekimini yapacağım sizler için.  Yalnız çok komik, perdemizi duyan görmeye geliyor J Eş,  dost,  akraba herkes gelip gördü sağ olsunlar. Her gören bayılıyor ve çok beğeniyor. Ortaya çok güzel bir sanat eseri çıktı. Çok güzel bir iş başardık. Buradan birleştirme işlemini yapan canım teyzeme teşekkürlerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum.  Sevgilerimle…




15 yorum:

Mihrî Peri dedi ki...

Ellerinize kollarınıza sağlık Elifciğim... teker teker uğraştınız onca şeyle, ama eminim harika birşey çıkmıştır ortaya. Öyle merak ediyorum ki, anlatamam!!! Bir an evvel görelim diye iple çekiyorum o günü inan!

Ecehan dedi ki...

Ellerine, gönlüne, aklına, fikrine, dostlarına sağlık. Sabırsızlanıyorum şöööle bir hepsini görmek için ;-)

aksungur46 dedi ki...

emeklerinize ellerinize sağlık ne kadar merakla beklediğimi anlatamam muhteşem olmuştur eminim.

HoBiHuZuR dedi ki...

elif cim emeğinize sağlık..bu görünüşü bile muhteşem ya bayıldım düğmelere yoyolara:) face den yazdım sana geri dönmedin :( kendine iyi bak canım..Kolay gelsin.

Unknown dedi ki...

ben de merak ettim doğrusu. güzel birşeye benziyor. eline sağlık. hayırlı kandiller

AsOrTiK dedi ki...

görmek için sabırsızlanıyorum:)
o kadar yoyoyu yapmak bile marifet. kutluyorum sizi:)
sevgiler

emelden.blogspot.com dedi ki...

Bu güzel birlikteliğe vesile olduğun için tekrar teşekkürler.
Sabırsızlıkla bekliyorum.

Mihrî Peri dedi ki...

bu arada söylemeyi unuttum tatlım, bende mimin var, haberin ola ;))
öpüldün...

fadinin sanati dedi ki...

Yoyolara bayılırım haberim olsaydı bende yardım ederdim elinize saglık çok güzel olmuştur.... aslında keşke bu hafta yapılacak olan BOĞAZ ŞENLİKLERİNDE sergilenseydi çok güzel olurdu neyse sizin düşündügünüz bişey vardır Elifcim sagolasın sevgiler.....

ayamaya dedi ki...

heyooo :D ne zaman göreceğiz tamamını ? katılan herkesin, ama öncelikle sizin ellerinize yüreğinize sağlık

mahmur prenses dedi ki...

tesekkurler arkadaslar hepinizin katkılarıyla harika oldu tamamını en kısa zamanda yayınlamaya calısacagım eve sıgmıyor dısarda cekmemiz lazım. aslında isterim ki istanbulda bir gun bulusalım canlı canlı gorun

mahmur prenses dedi ki...

hobi huzurcum face artık gırmıyorum canım o yuzden cevap veremedım sana

mahmur prenses dedi ki...

yoyoları seve seve yaptım bı terapı gıbı oldu

tuğba canyurt dedi ki...

perdeniz için parçalarımı yaptım ama mailime adresinizi göndermediniz:((sanırım artık bu parçalar 2.perdeyi bekleyecek

ayamaya dedi ki...

10 marifetin sergisinde de sergilenebilir ;) nacizane fikrim