13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdesi Dostlarıma gönlümden dökülenler



Düşünüyorum da son birkaç aydır hayatım  ne kadar da değişti. Çocukluğumda yaşadığım minik kardeşimin vefatı ile mutlu hayatım alt üst oldu. Zor bir çocukluk dönemi geçirdim. Ailem büyük bir deprem yaşadı. Çocukluğum hep o duygusal enkazın altında kaldı. Nedenini bilmiyorum ama hep ilgi ve  sevgiye ihtiyaç duydum,  hep az geldi yetmedi . Küçükken acaba benim  kalbim çok mu büyük diye düşünürdüm. Kesinlikle  benim kalbim diğer insanlarınkinden daha büyük yaratılmıştı. Sevgiyi her yerde aradım , çiçekleri sevdim, uğurböceklerini sevdim, bulutları sevdim, yağmuru sevdim, kedileri sevdim o da yetmedi . Baktım olmuyor bide insanları sevdim . Arkadaşlar , dostlar edindim. Kimisi vefalı çıktı , kimisi canımı çok yaktı. Ama yinede sevgiye  dostluğa olan inancımı yitirmedim.

Can dostum romantikbutik blogları önerdiğinde gerçek hayatta çok nadir bulduğum dostluğu sanal alemde bulabileceğimi sanmıyordum. Yok istemiyorum dedim. O beni yinede zorladı. Birkaç şiir yazdım ilk zamanları sonra sildim onları aylarca uğramadım. Birden ne oldu bilmiyorum yine başladım blog yazmaya. Baktım ki insanlar gerçek insanlar, etrafımdakiler gibi  sahte değiller. Sevindiler mi gerçekten seviniyorlar, ağladılar mı gerçekten ağlıyorlar. Hissediyorlar, para peşinde koşmuyorlar, duyguları var, sıcacık kalpleri var en önemlisi sevgileri var.   Yüreğim yavaş yavaş tekrar yeşermeye filiz vermeye başladı. Bu sevgi perdesi aslında sevgisizlikten doğdu belki de.Kendilerinden başka insanları önemseyen onları seven yaptıkları ürünlerle yaşlılara, hasta çocuklara, meme kanseriyle mücadele eden  bayanlara  moral vermek istediler benimle birlikte yürüdüler, elimden tuttular.

Sizden gelen o küçük notlar, el emekleriniz, minik hediyeleriniz, sevginiz yüreğime çağlamaya başladı. Her gelen pakette gerçekten daha önce bu kadar yoğun tatmadığım duyguları bir arada yaşadım. Bekleyiş, heyecan, merak, sevinç, hüzün, gözyaşı, dostluk , sevgi  evet en önemlisi SEVGİ. Uzakta olsa mesafeler bu sevgiyi bana hissettirdiniz kalbim sevgiyle dolmaya hatta taşmaya başladı.  İnşallah hiç tanımadığımız morale ihtiyacı olan tüm güzel yüreklere yarabandı olur sevgi perdemiz.  Bana yaşattığınız bu güzel duygular için bu projeye katılan tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. 

İyi ki sizleri tanıdım, iyi ki varsınız.

Sevgililer gününüz kutlu olsun

Sevgilerimle...

mahmur prenses

22 yorum:

Ecehan dedi ki...

Aynı şeyleri hissediyorum desem; yazdıklarını okurken gözlerim buğulandı. 14 Şubat hediyesiydi aynı zamanda.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Yazın için,sevgi perden için,sevgi dolu yüreğin için gönlüne yüreğine sağlık canım.
Senin de sevgi günün kutlu mutlu olsun.Her günün sevgi dolu geçsin.
Sevgiler...

romantikbutik dedi ki...

canım arkadaşım ,senin sevginin kalbinin büyüklüğünü ben biliyorum yakınında yaşayan biri olarak.Seni üzen olayların ve insanların bu kalbi
incitmesine izin verme.İncindikçe körelir sevgi ,gönül gözü körleşir,buna izin verme.Güzel kalbinin hep böyle sevgi dolu kalmasını diliyorum bu sevgi gününde..

Mihrî Peri dedi ki...

Ne kadar doğru anlatmışsın... Yazındaki duyguları öyle yoğun ifade etmişsin ki, gözlerim dolu dolu okudum her bir kelimeyi...
Sanırım hepimizin içinde var o sevgiye aç olma hissi. Sevgiyle besleniyoruz çünkü canım, onunla mutlu olabiliyoruz.
Sayende bir araya geldi bunca güzel duygu senin sevgi perdenle! Biz de sana teşekkür ederiz...
Sevgi dolu günlerin hepimizde daim olması dileğiyle...
Sevgiler...

Marifetli Cadı dedi ki...

Bitanemmmmmm, çok duygulandırdın beni, sevgiyi başka yerlerde arama çünkü sevginin en büyüğü sende fıstığım, kim akıl edip başarabildi bu sevgi perdesini bakimmm, yüreği büyük sevgi dolu arkadaşım, çok öpüyorum seni, en güzel sevgiler hep seni bulsun bitanem...

mahmur prenses dedi ki...

hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlarım iyi varsınız hepinizi çok seviyorum gerçekten :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Benide ağlattın:) Bizde iyiki senin gibi birini tanıdık,iyiki bu güzel proje aklına gelmiş,bende ilk blog açtığımda benzer şeyleri yaşamıştım ne yazacağımı bilemedim,bir iki izleyicim vardı,hatta silmeye bile kalkıştım sonra vazgeçtim:)) canım iyiki varsın,çıkarsız,doğal,hatta organik bu blog dostlukları:)samimi içten sıcacık...

mahmur prenses dedi ki...

Nuray hanımcım sizi aglatmak istemedim aslında böyle bir yazıyı yayınlayıp yayınlamamak konusunda kararsız kaldım ama benim için çok değerli olduğunuzu bilmenizi istedim. Kayahan demiş ya yolu sevgiden geçen birgün biryerlerde mutlaka buluşur.

Fatma dedi ki...

Çok tatlısın, sevgililer günün kutlu olsun:)

nrhnmrl dedi ki...

Biz de sana teşekkür ediyoruz prensesim yaşanan herşeyin bir nedeni var mutlaka
Sevmiyorum buram buram sömürü kokan bugünü ama sıcacık bir kaç sözcükle kutlamak en samimisi diye düşünerek seninde sevgililer günün kutlu olsun diyorum.

mahmur prenses dedi ki...

fadişçiğimmm sende çok tatlısın

mahmur prenses dedi ki...

nrhnmrl çok teşekkürler evet ne yazık ki sevgi bile sömürülüyor günümüzde birbirine hava atmalar sahte yapmacık aşkımlar :))

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

zaten burnumun ucu sızlıyor,zaten canım çok ama çok sıkkkın zaten ağlamak isteyip dökemiyordum gözyaşlarını,sebebim oldun..canım sen güzel bir insansın.hayatınıda daima güzellikler doldursun.sevgilerimle...

fiamma dedi ki...

Ne güzel oldu şu sevgi perdesi projesi Mahmur Prensesciğim, tam da Kayahan'ın dediği gibi...

fadinin sanati dedi ki...

canım benım ben bu gün okuyabıldım. bu güzel yazını inan cok dugulandım. güzümden yaşların aktıgını bıl zaten cok sulu gözlü bir ınsanım..bende nerdeyse bir yıldır ugramamiştım bluguma bir kaç gün olmuştu açtıgım sevgi perdesinin projesını okudum nasıl mutlu oldum anlatamam bende dostluklara cok önem veren paylaşmay seven sizlerle tanıştıgıma cok mutluyum görüşmek üzere sevgiyle kalın:)))

mahmur prenses dedi ki...

bende sizlerle tanışmıs olmaktan çok mutluyum. bu projeye ne kadar çok ihtiyacımız varmış. İyiki varsınız

neslice tarifler dedi ki...

Çok etkilendim yazınızdan. Bazen yanımızdakiler bize çok uzakken, çok uzağımızdakiler blog sayesinde yakınımzda olabiliyor. Sevgilerimle..

Adsız dedi ki...

Biraz geç gördüm yazınızı. Ben sizi tanımaktan çok mutluyum. Ne güzel de anlatmışsınız duygularınız. Daima sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

Yazınızı biraz geç gördüm bende sevgililer gününüzü kutlarım. Sizin gibi duyarlı gençleri tanıdığım için çok mutluyum teşekkürler.

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgili Mahmur Prenses, ne güzel ifade etmişsiniz duygularınızı...
Blogger olmak böyle birşey, uzaktan, tanımadan seversiniz. Kalbiniz ısınır birkaç kelimeyle... Bir annenin yaşadıklarına üzülüp, ağlarsınız bazen...
Bazen de sanal arkadaşlık gerçeğe dönüşür. 18. Şubat'ta sizinle tanışmayı çok arzu ederim. Ve tabii ki sevgi perdesindeki ufacık yerimi de almak isterim:)
Sevgiler.

mahmur prenses dedi ki...

neslice tarifler
Dilek
Mehtap Kaya

çok tesekkür ederim. İyiki varsınız iyiki dostlarımsınız

Adsız dedi ki...

Sevgili güzel kalpli mahmurprenses , seni bu fikrin için kutluyorum.Hayatında daima ipek zırh gibi koruyucu perde olsun sevgi sana.