2 Ocak 2012 Pazartesi

SEVGİ PERDESİ PROJESİ- 2. etap 1 MART SON GÜN 3. etap 1 NİSAN son gün



Avrupa Fotoğraf Yarışması 2011'in birincilik alan fotoğrafı!

© Krzysztof Maksymowicz



Herkese  içten, sıcak bir merhaba

İçim kıpır kıpır, uzun zamandır beynimi meşgul eden bi proje  nihayet şekillendi. Bu proje   üreten ellerin, gönüllerin  sesi olacak.  2011 yılını günahlarıyla sevaplarıyla geride bıraktık.   Her geçen gün bir önceki günü arar olduk. 

Artık daha sevgisiz , daha tahammülsüz,  daha yalnız,  daha para düşkünü, daha çok tüketen bir   toplum olduk. Savaşlar, depremler, kavgalar…… Dünyadaki tüm  kötülüklere , savaşlara, açlığa, tecavüzlere,  perde çekelim. 

 Bizim bloglarımızda  ne kadar güzel bi dünyamız var.  Keçelerimiz, fırçamız, dikişlerimiz, kaneviçelerimiz, minyatür  evlerimiz, fotoğraflarımız, yazılarımız   gökkuşağının tüm renkleriyle dolu.  Bizler üretiyoruz, emek veriyoruz, yaptıklarımızı  paylaşıyoruz , mutlu oluyoruz  ve  bu dünyayı daha güzel hale getirmeye çalışıyoruz.


Bu perdeyi birlikte oluşturmayı teklif ediyorum.  Adının sevgi perdesi olmasını düşünüyorum..  Çünkü tüm kötülükler sevgisizlikten doğar. Sevgi dolu insanların çalışmalarını  bu perdede kare kare birleştirmek  Sevgimizin ne kadar büyük olduğunu tüm dünyaya göstermek istiyorum. Tüm fikirlere  açığım. Sizin düşünceleriniz, fikirleriniz desteğiniz benim için çok önemli.  Ben bu perdede çok sevdiğim blog dostlarımın isimlerini görmek istiyorum. Herkes el emeği yaptığı bir ürünü gönderip bloğunun adını yazarsa ben bu parçaları kare kare kumaşları birbirine ekleyerek üzerlerine   monte edeceğim. 

Beni yalnız bırakmayacağınızı umuyor, bloğunuzda kendi dostalarınızla bu projeyi paylaşıp bana ulaşmalarını sağlamanızı rica ediyorum.  Sevgiyle daha güzel bir dünya için kolları sıvayalım  bir kare  el emeğimizi  sevgi perdemize ekleyelim 


Hayal ettiğim şey bunun gibi bir şey ama bizim yapacağımız çok daha güzel ve özel olacak buna inanıyorum. Keçeden broşlar, el yapımı güller, küçük minyatür objeler, minik ahsap boyamalar, kırkyama, el boyaması, motif  aklıma gelenler  sizler hayalgücü geniş şanslı insanlardansınız

yorumlarınızı ve desteklerinizi bekliyorum. Blog perdesi, sevgi perdesi, dostluk perdesi için hadi kolları sıvayalım

BİLGİLER


Bir süre koyalım ilk etapta  1 Mart'a   kadar kargolarınızı bekliyorum. Yetiştiremeyenler üzülmesinler 3. etap 1 Nisana kadar devam edecek.

Kargo için PTT kargoyu tercih edebiliriz. Diğerlerine göre daha uygun oluyor fiyatları. Kargo konusunda sıkıntı olursa bende ödeyebilirim.

Mutlaka blog  adınızı yazmanızı istiyorum. Kalemle olabilir, boya ile olabilir.

Çalışmayı yapacağınız kare 23 cm olacak. 3 cm dikiş payı olarak bırakıyoruz.

Katılacak arkadaşların bana yorum bırakmaları yeterlidir.

Etrafınızda sizin gibi el işi yapan blog ardaşlarınıza da bu projemi duyurursanız çok mutlu olurum.

şu ana kadar gelen parçalardan bir görüntü yayınlıyorum




71 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

seve seve katılırım tabiki..böyle bi projede olmak mutlu eder beni..fakat bi kaç sorum olacak mesela süre var mı,yada her bloggerin yaptığı çalışmanın bi ölçüsü boyutu olacak mı ? biraz daha ayrıntılı bilgi verirseniz hoş olmaz mı :) ayrıca böyle bi düşünce için tebrik ederim sizi ..Sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

Tesekkür ederim projemi beğenmenize ve katılmanıza cok sevindim. evet ayrıntılı bilgi vermeliyim istedim ki bunları birlikte konuşarak yapalım. Kervan gide gide düzelirmis :) süre ile sınırlandırmak istemedim fakat bir süre koymazsak toparlamamız zor olabilir. Süre için 1 şubata kadar desek nasıl olur ? 1 aylık bir süreç var. 20 cm lik kareler düşünüyorum ama tabiki bunlar birleşeceği için 3 cm de kenarlardan fazlalık vermek lazım. 23 cm lik bi kare olur sanırım.

Ben adresimi vereceğim. Bana kargo ile ulaştırabilirsiniz. Heyecanla karelerin gelmesini bekleyeceğim ve birleştireceğim umarım çok büyük olur sevgi perdemiz. blogunuzda duyurabilirseniz bu projeyi çok sevinirim. İstiyorum ki el emeği ile ilgilenen herkes katılsın

mahmur prenses dedi ki...

sizde marifetli arkadaşlarınızı davet edebilirsiniz.

HoBiHuZuR dedi ki...

dilerim birşeyler çıkarıp yollarım size :) blogda duyurucam sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

çok ugraşmanıza emek harcamanıza gerek yok. bir tane çarpı işi kalp yapıp gönderseniz bile çok önemli. Çalışmanızı heyecanla bekliyorum. Çok teşekkür ediyorum desteğiniz için.

romantikbutik dedi ki...

bu çok güzel bir proje arkadaşım,seni tebrik ediyorum öncelikle.bu perde çok büyük olsun ki sevginin ne kadar güçlü olduğu belli olsun.ve tüm kötülüklere inat dünyada hala güzel dostluklar gerçek sevgiler olduğunu kanıtlasın.bence bu proje çok büyüyecek ve geniş bi kitle katılacak ben öyle hissediyorum.sevgilerimle.

HoBiHuZuR dedi ki...

bloğumda duyurdum.şimdiden ne yapabilirim diye düşünmeye başladım :)..umarım katılım çoğalır ve hepimiz aynı projede oluruz...Sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

sevgili hobihuzur :) desteğin için minnettarım. sen ne yaparsan yap çok güzel olacaktır eminim ki .

romantikbutik arkadaşım beni yanlız bırakmadığın için tesekkür ederim. inşallah sevgimizin gücü, el emeğimizin gücü çok büyük olur.

bu arada ben ne yapıcam :) inanın ki aklımda henüz bir şey yok. bir iki gün düşüneyim :)

Gezenti Cimcime dedi ki...

Harika bir proje:) kötülüklere karşı perde değil bence kocaman bir duvar olacak bu proje.. Öncelikle tebrikler bu süper fikrin için:)
gelelim bana :) nekadar beceriksizimdir bir bilsen :) ama bu perdede elbette benimde bir ipliğim olacak.. ama ne olur inan bende bilmiyorum :)
Sevgilerimle
Gezenti Cimcime

mahmur prenses dedi ki...

gezenti cimcimecim evet çorbada senin de tuzun olsun. hadi düşün neler yapabileceğini.

mahmur prenses dedi ki...

romantik butiğim öyle bi anlatmışsın ki inan iğne ipliği elime alıp tüm kötülere karşı savaşa gidesim geldi :)

Marifetli Cadı dedi ki...

ayyyy çok heyecan yaptım birden, beni de bu proje dahil ettiğin için;D hem teşekkür ederim, hemde umarım yapmaya çalıştığım şeyi beğenirsin, hemen birşeyler bulmam lazım. (benim gibi acemi bir dikişci ne yaparsa artık, hadi bakalım) Öpüyorummmm

Tatlı CaDı dedi ki...

Ben de seninleyim "mahmur prenses"im inşallah hemen bir şeyler aklıma gelir ve süre bitmeden perdene bir şeyler ekleyebilirim..
Çok büyük bir perde olacak bundan eminim.. Çok katılan olur da gines rekorlar kitabına gireriz İnnnnŞAllaaaah...
Hadi bakalım herkese kolay gelsin.. CiCi KalıN.. (^_-)

hobi mutfağım dedi ki...

Bende bu projede olmaktan onur duyarım. Şimdiden ne göndereceğimi düşünmeye başladım bile. Sevgilerimle..

hobi mutfağım dedi ki...

Bloğumdada yayınladım canım kolay gelsin.

Meral Sanatevi dedi ki...

Seve seve katılırım canım blogdada yazarım,ben ağır olmıyan birşey yollarım aslabilen pano gibi,neyse ben bir fikir üretirim sevgilerimle...

Yasmin dedi ki...

Ben de katılmayı çok isterim. Süper bir fikir...
Blogumda da yayımlayacağım.

toprak dedi ki...

çok güzel bir fikir bence:)seve seve katılmak isterim.en kısa zamanda size yaptığım parçayı göndermek üzere sevgiyle kalın...

mavii dedi ki...

hobimin bloğunda gördüm vede geldim ne kadar güzel bir kaleminiz var bende çok heycanlamdım okuyunca tamam sanal bir dünya olsada gerçeğe dönüştürmek güzel dostluklar kurmak ve samimi sıcacık yorumlar okumak öyle güzel ki ben bloğumu sığınağım oalark görüyorum sanki dinlenme yerim gibi dış dünyada kuramadığım iletişimi hoşgörüyü görüyorum insanlarda paylaşmak bir bütün olamak öyle güzel ki katılmak istiyorum biraz ne yapıcagımı düşündükten sonra tabi sevgiler

mahmur prenses dedi ki...

marifetli cadı acemi halin buysa ilerisini düşünemiyorum çok güzel seyler yapıyorsun. önemli olan gönlünden geçenler duyguların dostluğumuz. tesekkür ederim beni yanlız bırakmadığın için. Lütfen arkadaşım bunu tüm arkadaşlarınla paylaşırmısın perdemiz çokk büyük olsun

mahmur prenses dedi ki...

acemi cadı çok tesekkür ederim iyiki varsınız. İnsanın böyle güzel candan dostlarının olması çok güzel. Paylaştıkça dünya daha da güzel olacak. Heyecanla bekliyorum yaptıklarınızı.

mahmur prenses dedi ki...

hobi mutfagım çokk ama çokk tesekkürler. çalışmanızı sabırsızlık la bekliyorum. Hadi hemen gönderinnn :) dayanamıyorum

mahmur prenses dedi ki...

meral sanatevi harikasınız. evet pano gibi birsey olabilir. Birleşince cok güzel bir eser ortaya çıkacak. Desteğiniz için minnettarım.

mahmur prenses dedi ki...

sevgili yasmin

sevgili toprak

beni çok mutlu ettiniz. hadi hemen kolları sıvayalım. Oluşturmaya başlayalım perdemizi. Çığ gibi büyüyelim.

mahmur prenses dedi ki...

mavii bende burda kendimi buldum. Üreten insanlarla, sanatla ilgilenen insanlarla daha güzel iletişim kurabiliyorum. Bizim özel olduğumuza inanıyorum. Allah bize bu duyguları hediye etmiş. Dünyaya daha güzel bakabiliyoruz. Daha inceyiz, daha kırılgan. Ama güçlü. İyiki varsınız. Perde için sabırsızlıkla bekliyorum o güzel çalışmanızı. tesekkür ediyorum desteğiniz için.

Elisi Defteri dedi ki...

Mahmur prenses merhaba, çok hoş bir proje bu tebrik ediyorum seni, ben de seve seve katılırım pektabii (hatta birden fazla kare ile:)) sevgilerimle..

mahmur prenses dedi ki...

sevgili elişi harikasınız. Etrafınızda blog arkadaşlarınız yada marifetli hanımlar var ise herkes katılabilir. toplu olarak bana ulaştırabilirsiniz.

stylerabish dedi ki...

ilk olarak teşekkür ederim projeye davetin için:))kesinlikle ve kesinlikle katılacağım.5 yaşındaki kızım ayrı bir heyecanlı.projeyi onun anlayacağı şekilde anlattım.Aman Allahım çocuk çıldırdı:))Fikir üstüne fikir..
"kızım izin ver de kendi fikrimi paylaşayım"
"anneee artık biraz sen bana izin versen de ben de kendi fikrimi paylaşsam.Senin zaten hep bir fikrin var"
Baktım olacak gibi değil kızım için çok yıkıcı bir laf ettim.
"Ama bu proje sadece anneler için"
"????"
Biliyorum çok kötüyüm ama ne yapayım çocuk susmuyor:)))))
Eee zamane çocukları,o da bana kapak olacak bir laf etti:
"O zaman ben de bir proje yapıcam ama sadece çocuklar için olacak"

Netice olarak maaile çok beğendik ve sevindik projen için.Şu anda kafamda fikirler birbiriyle yarışıyor.Bakalım kim kazanacak?:))

meri dedi ki...

Canım ne kadar güzel düşünmüşsün.Ben de ucundan kıyısından yardım etmek isterim;fakat yurt dışında yaşıyorum.Buradan kargoyla göndermek epey zor benim için.Yapabileceğim başka bir şey olursa söylemeni isterim.Yolunuz açık katılımlarınız çok olsun.

bırtutamkekik dedi ki...

çok hoş bir proje çalışması olmuş bu.fikrine sağlık canım:)
bende katılmak isterim mahmurum:)
kısmet olursa inşallah...
sevgiler...
:)

mahmur prenses dedi ki...

stylerabish yazdıklarınızı okuyunca cok duygulandım. Bu kadar heyecanlandırabildiysem sizi ne mutlu bana. Ama küçük prensesin katılım isteğine hayran kaldım. Lütfen o da bir kare hazırlasın. Onların dünyaları çok güzel. hem sizin için anne kız güzel bi çalışma olur. Bekliyorum yaptığınız cicileri heyecanla.

mahmur prenses dedi ki...

sevgili meri aslında yurtdışındanda hatta tüm dünyadan böyle bi katılım olsa ne kadar hoş olur. Ama haklısın kargo olayı sıkıntılı. Ama o güzel kalbin bizimle bu yeterli bizim için. Tesekkür ederim ilgine duyarlılığına.
bu vesile ile arkadaş olalım dost olalım :)

mahmur prenses dedi ki...

bir tutam kekikim hadi bir tutam kekik karesi de senden olsun. Sensiz olmaz bu çalışma heyecanla bekliyorum çalışmalarınızı.

Adsız dedi ki...

eeyoooo :) mükemmel proje seni tebrik ederim. tamam ne yapabilirim bir bakıp hemen yollayacağım inşallah :) umarım çooooookk büyük olur :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şahane bir proje ve bende destek veriyorum.şimdi bloğumda yayınlayacağım.benim başka bir projem var(proje insanı olduk hepten)daha sonra onunla birleştiririz belki.

Adsız dedi ki...

Merhabalar bloğunuzu Alanay'ın bloğunda keşfettim. Bende katılmak isterim. Projenizi bloğumda da duyuracağım.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Bu güzel ve anlamlı projede bende yeralmak isterim,şimdiden heyecanlandım sevgilerle...

halime dedi ki...

sizi tebrik ediyorum.çok yaratıcı bir proje.yazınızı okurken aklımdan birşeyler ğecti.haydi hayırlı olsunnn...

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

merhaba mahmur prenses,ben öremeyen bayan olduğum ıcın becerıksızım sanırım o yuzden malesef katılmayı ısterdım ama katılamıyorum ama sevgı perdesı projenızı blogumda arkadaslarıma duyurdum sevgıler cok guzel bırsey yapıyorsunuz :)

Dijital Günlük dedi ki...

Çok güzel bir düşünce :) Ben de çizimimle bu perdenin büyümesine katkıda bulunmaktan memnun olurum :)

Sevgilerle...

nrhnmrl dedi ki...

Ben de varım, beni bu depresif halimden kurtarır mı acaba hiçbir şey zevk vermiyor zevkle yaptığım şeyler eziyet gibi geliyor ne zamandır.

eviminhuzuru dedi ki...

Tebrik ediyorum bende yapmak istiyorum. Bitince adresi nasıl öğrenebilirim..

g dedi ki...

bu yazıyı ekleyebilirim resmin altına çok güzel yazmışsın.

nrhnmrl dedi ki...

Adres kısmını kaçırdım mı acaba :)

projecantasi dedi ki...

Çok güzel bir isim olmuş Sevgi Perdesi. Proje de çok güzel. Perdeyi oluşturduktan sonra projeyi nasıl devam ettireceksiniz? Yani bir yer yararına ya da bir mesajı duyurabilmek için, vs. nasıl bir yolda devam edeceksiniz bu perdeyle? Kadının kendini var etmesi adına kendi emeğimize ve gücümüze sahip çıkmanın bir birleşkesi olacak. Sevgiler.

toprak dedi ki...

merhabalar sevgi perdesi projesi için hazırlığım parça bitmek üzere ama hangi adrese göndereceğiz ben onu göremedim.bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.bol ilhamlı günler sevgiyle...

mahmur prenses dedi ki...

sevgili proje çantası ilginize teşekkür ediyorum. Projemizin hiçbir maddi çıkarı yada siyasal bi yanı yoktur. Tek amacım blog dostluğunu genişletmek. Bu kadar değerli insanın çalışmalarını bir araya getirmek. Kim bilir belki Derya Baykala çıkarız yada bi çok yerde sergilenebilir.

projecantasi dedi ki...

Teşekkür ederim cevabınız ve böylesine sevgi dolu bir girişiminiz için. Ben de sevgilerimle birlikte bir parça göndereceğim. :)

projecantasi dedi ki...

Acaba diyorum, bir bütünlük olması açısından renk belirlemesi yapabilir miyiz? Pembe-beyaz mesela. Meme kanserinin rengi pembe biz kadınlar için anlamlı olmaz mı? Ne dersiniz?

mahmur prenses dedi ki...

sevgili proje çantası çok güzel fikirleriniz var . Olabilir ama ben renk ile sınırlandırmak istemiyorum çünkü üreten insanları sınırlamamalıyız hayal gücüne sınır koymamalıyız diye düşünüyorum. Ama söyle yapabiliriz bu perde ortaya çıktığında bir köşesine büyük dev bir pembe fiyonk koyabiliriz. Meme kanserine dikkat çekmek için. Aslında evet bu perdeyi bir çok projede değerlendirebiliriz. Fikirleriniz çok önemli benim için sonuçta bu bizim ortak bi eserimiz olacak.

bebek dedi ki...

bende bir ev yaptım perdeli falan bakalım begenecekmisin bir de üst panosunu yaptım :) senin bannerin lilasında 150cm eninde boyuda dalgalı olarak 45den basşlıyor 35 den bitiyor. ama ekstraformu yoksa rustıkmı kullanılacak onu bilmedigimden asacak yerleri yapmadım henüz...

Özden CEYHAN dedi ki...

Merhabalar; evet kesinlikle böyle bir perdede ve bir karesinde bende yer almak isterim.
Gerçi şu an yoğun olarak üzerinde çalıştığım özel bir şiparişim var ama kesinlikle size küçük bir minyatürümden parça göndereceğim.20 cm lik yer benim için büyük bile sayılır:)).
Saygılarımla kolay gelsin.:))

Özden CEYHAN dedi ki...

Ya mail adresiniz ve kargo adres bilgilerini varda benmi göremedim.!!!

stylerabish dedi ki...

kızımla eserimiz :P hazır.Bana adresin lazım.

styleerabish@hotmail.com buraya yollayabilirsin

mahmur prenses dedi ki...

özden bey ilginize çok tesekkür ederim. mail adresim

eatalay@sisecam.com

adresim

elif atalay
iş kuleleri kule -3 levent / İstanbul

mahmur prenses dedi ki...

bebek zeynepcim sen yaparsında ben begenmezmiyim. elinin dokunduğu hersey güzelleşiyor.

Fatma dedi ki...

Merhaba Mahmur Prenses, ben de varım, çalışmaya başlayayım hemen:)

Fatma dedi ki...

mahmur prenses, yaptığım parça ile ilgili post burada:)
http://gulenmutfak.blogspot.com/2012/01/kalpler.html

Ecehan dedi ki...

Geç kalmadıysam ben de varımmmmmmm. ;-) Ne güzel bişiy düşünmüşsün Elif...

mahmur prenses dedi ki...

sevgili ecehan geç kalmadın bekliyorum çalışmanı heyecanla :)

Mihrî Peri dedi ki...

memnuniyetle katılıyorum Elif'ciğim...
bu kadar güzel ve duyarlı bir projeye destek olmak ve en sevdiğimiz el işlerimizle kocaman bir sevgi yumağı oluşturmak fikri çok heyecan verici!
Elimde bekleyen bir sürü iş olduğu halde, dayanamadım dün parçayı hazırladım :)) inşallah Pazartesi sana doğru yola çıkacak...

Sevgiyle kal...

mahmur prenses dedi ki...

mihri peri heyecanla bekliyorum. 3 günlük bi izin durumum var gelen parçaları ancak perşembe günü yayınlayabileceğim bilginiz olsun

Mihrî Peri dedi ki...

sorun değil canım... ben Pazartesi gibi göndermeye çalışırım, vaktin olduğunda bakarsın. Bu arada yaptığım parçayı ve projeni kendi blogumda yayınladım.. şimdiden bakmak istersen ( http://mihriperi.blogspot.com/2012/01/sevgi-perdesi-projesi-mahmurprenses.html ) burada...

Umarım perdeye yakışır...

Özden CEYHAN dedi ki...

Evet perdeniz için minik bir raf yaptım. Yaptığım rafı ve sizin bu projenize ait duyuruyu bloğumda yayınladım.
Şimdiden size kolay gelsin:))

Unknown dedi ki...

Projenizden yeni haberdar oldum. Mutlaka katılmak istiyorum. Umarım yetiştirebilirim. Fikrinize emeğinize sağlık, sevgiler...

Elifinelizi dedi ki...

merhaba ben bu sevgi perdesini çok sıcak yürekten buldum . bende yer almak istiyorum . 1 şubata yetiştirmeye çalışıcağım olurmu
sevgiler :)

ayamaya dedi ki...

ben projeyi yeni gördüm umarım o güne kadar aklımdakini yetiştirebilirim
adresinizi bana da gönderir misiniz www.annesininhobileri.blogspot.com

Unknown dedi ki...

ben bu projeyi biraz geç duymuşum yoksa seve seve katılırdım, blogunuzu izlemeye aldım bundan sonraki projelerinizi merakla takip edeceğim. Projenizde başarılar dilerim.

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

nerden nereye şu blog dünyasına bayılıyorum bu yüzden.hobi huzur bana yorum bırakmış,ben de onun bloguna bakarken bu projeyi farkettim.1 mart son gün demişsin.umarım yetiştiririm. aklımda çok şirin birşeyler var.hızlı hızlı okurken kaçırmış olabilirim o yüzden soruyorum,nereye yollayacağız,isim adres ve telefon lütfen.bir de bu perde ne olacak sonunda?nereye asacağız?sevgiler.aslı(atölyemiskin)

Adsız dedi ki...

Mail olarak paylaşımda bulundum. Umarım bir çalışmayla da bende katkıda bulunurum. Selamlar! :)

icimdeki yolculuk dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.