10 Şubat 2012 Cuma

SEVGİ PERDESİ DOSTLARI




Her geçen gün perdemize bir kare daha ekleniyor geçen gün 1. parçadan itibaren teker teker postlarıma baktım insanın elinde değil duygulanıyor. Nerden nereye geldik. Çok güzel dostlarım oldu , paylaşımlarımız oldu. Ama fadinin sanatı gönderdiği bu el boyaması parça  beni çok duygulandırdı gözyaşlarımı tutamadım, kalbim titredi. Ne güzel yazmış Sevgi Perdesi Dostları  çok hoşuma gitti bu isim. Hepinize emekleriniz için çok teşekkür ediyorum  sizi seviyorum

18 yorum:

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

prensesim kolay gelsin canım
:)
muhabbetle kal.

mahmur prenses dedi ki...

sagol canım :) öpüyorum

Elisi Defteri dedi ki...

prensesciğim, ben keçeleri şık düğme, erdoğan düğme (ankaradalar) den ve internetten de kagitvs.com adresinden alıyorum, sana gönderdiklerim sanırım internetten aldıklarım idi. Sevgilerimle..

mahmur prenses dedi ki...

tesekkür ederim elişi defteri Ankara epey uzak :) internetten sipariş verebilirim ama :)

Dilara dedi ki...

Canım.. Kmlerce öteden ne kadar sıcacık bir yüreğin olduğunu hissediyorum ve seni çok seviyorum ben de..

Tontirik Tarifler dedi ki...

ne zamana kadar bu etkinlik..kumaş,dikiş işinden hiç anlamam ama ben de katılmak isterim

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Ne güzel düşünmüş ,emeklerine sağlık:)

Ecehan dedi ki...

hepsi; sayende oldu. ;-))

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş gerçekten prenses :) ağlama ama :)

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Sevgli Mahmur prenses, öncekikle kutlarım canım çekiliş için, firmayla iletişime geçtinizmi, bir aksilk olursa bana yazın lütfen adreslerinizi soruyorlar çünkü.

mahmur prenses dedi ki...

bende hissediyorum dilaracım çok tatlısın bende seni kocamannn seviyorum

mahmur prenses dedi ki...

çaçaron blog bu etkinliğin 2. etabı 1 Marta kadar. Daha sonra istek olursa devam edeceğiz. Her etap sonunda bir çekiliş yapacağım hediyeler vereceğim. İllaki dikiş dikmen gerekmiyor dantel , örgü, resim boyama, aklına gelebilen güzel ne varsa . aramızda senide görmekten mutluluk duyarız.

mahmur prenses dedi ki...

esotron ben sulu gözlü bi prensesiiimm ne yapim

mahmur prenses dedi ki...

sevgili hobibox ben firma ile iletişime geçtim bi sorun yok ilginize teşekkür ederim hediyem geldi bile

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

fadinin ellerine sağlık cidden ne anlamlı...canımcım,geçen hafta eşime vermiştim paketi sen kargoya verir misin diye.hay hay dedi.üç gün sonra alışverişe çıktık arabaya bindiğimde arka koltukta paketi görünce şok oldum:( bu haftada da okul açıldı ,yoğunluk fazlaydı bide yine feci hasta oldum kaldı.haftaya yollayacağım inşallah.öpüyorum..

mahmur prenses dedi ki...

dilaracım duygularımız karşılıklı bende seni hiç görmeden sevebiliyorum bu çok güzel bişi

mahmur prenses dedi ki...

çaçaran blog 1 Marta kadar dedik eğer istek devam ederse belki bir ay daha uzatabiliriz. Bekliyoruz canım çalışmanı sevgilerimle

mahmur prenses dedi ki...

alanaycım geçmiş olsun canım. Olsun üzülme kargo gelir dert etme.