26 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi Perdesi İçin Açıklama




Merhabalar herkese

Birçok yürek birleşti birbirinden güzel parçalar gelmeye devam ediyor. Çok teşekkür ediyorum. Açıkçası ilk günlerde endişelerim vardı ya kimse katılmazsa , kimse önemsemezse diyerek ama sizin ilginiz, mutluluğunuz bana yansıyor  ve güç veriyor. Ne güzel dostluklar kurduk birçok blogdan habersizdim. Bazı miniklerde katılmak istiyor şimdiden Mahmur Prenses teyzeleri oldum onların :) 

Bazı sorularınız var neden bu  perde yapılıyor ? Bir derneğe bağış yapılacak mı ?  Amacı ne diyerek. 

Bir daha söylüyorum kesinlikle parasal bir boyutu olmayacak perdemizin. Amacımız el sanatlarıyla uğraşan arkadaşları  bir araya getirmek, kaynaştırmak yeni dostluklar oluşturmak. Bu projeye Romantik Butik ile başladık  biz birini çok seven değer veren iki dostuz. Allah bize bu dostluğu yaşattığı için kendimizi çok şanslı hissediyoruz.  Biz kendimizi hep farklı özel hissettik. Ve bizim gibi dünyada paraya önem vermeyen , üreten, düşünen, yapan, yaptıklarıyla mutlu olan onları paylaşan , duygusal insanların var olduğunu biliyorduk ve O yürekleri  aramaya başladık. Keşke herkesin bir hobisi olsa, herkes üretmenin mutluluğunu yaşayabilse. Bu amaçla yola çıktık. Ve yeni yeni dostlar ediniyoruz kaynaşıyoruz. Dostluğumuzu  sevgimizi  insanlara göstermek istiyoruz. Bu perde nerede duracak bu perde şimdilik benim evimde itina ile birleştirilip saklanacak.  Bu perdeyi ne yapabiliriz 

bu perdeyi sergileyebiliriz, basınla paylaşabiliriz, Bir arkadaşımızın dediği gibi meme kanseri olan insanlara onların yanınızdayız mesajı verebiliriz. Löseve ziyaretlerde bulunabiliriz. Huzurevlerini bu perde ile ziyaret edebiliriz.  Konu sevgi olduktan sonra sevgi bulunan her yere perdemizi götürebiliriz. Moral verir, ilham verir, mutluluk veririz. Ne dersiniz ?


22 yorum:

romantikbutik dedi ki...

Evet canım kesinlikle katılıyorum,dostluğumuzla ilgili söylediklerine de şunları eklemek istiyorum; inşallah bizim dostluğumuzdaki iyiniyet ,dürüstlük ,sevgi, empati, saygı ve güven bu perdeyle birlikte çoğalır ve herkese ulaşır.

romantikbutik dedi ki...

Evet canım kesinlikle katılıyorum,dostluğumuzla ilgili söylediklerine de şunları eklemek istiyorum; inşallah bizim dostluğumuzdaki iyiniyet ,dürüstlük ,sevgi, empati, saygı ve güven bu perdeyle birlikte çoğalır ve herkese ulaşır.

Ecehan dedi ki...

Biz çok mutlu olduk Elif. Bravvo sana.

Fatma dedi ki...

Harika olur:)

mahmur prenses dedi ki...

sevgili ecehan bende çok mutlu oldum kızlarının mahmurprenses teyzesi olmaktan dolayı :) Bu açıklamayı yeterince anlaşılamamaktan dolayı yazma gereği duydum umarım anlatabilmişimdir kendimi.

mahmur prenses dedi ki...

inşallah arkadaşım , iyilik olsun güzellik olsun e daha ne olsun :)

mahmur prenses dedi ki...

Fadiş'cim çok tatlısın :) sende harikasınnnn

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Amacını ne güzel açıklamışsın,hazırladığım eser İstanbula ulaşmış en kısa zamanda umarım sana ulaşır,bloğumda da fotoğrafını yayınladığım zaman bir çok arkadaşım hem blog hem facebooktan katılmak istediklerini söylediler ve sana yönlendirdim.Çok güzel geri dönüşler olacağına ve perdemizin büyük bir sevgi yumağı olacağına eminim :)) Tekrar romantik butik ve seni tebrik ediyorum...

Dilara dedi ki...

Dostluktan daha mutlu eden ne olabilir ki arada km lerde olsa bunu kurabilmek ve sürdürebilmek çok mühim. Sizi kutluyorumm..Yaşasın blog kardeşliği :)))

hobi mutfağım dedi ki...

Elifcim perden giiit gide büyüyor. Çok hayırlı amaçlara hizmet edeceğine inanıyorum. Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

harika olur ama benim çok geç haberim oldu perdemiz tamamlanır mı 1 şubata kadar biraz daha süreyi uzatabilirmisiniz bende katılmak isterim

HoBiHuZuR dedi ki...

çok haklısın elif.zaten çıkar için bu projede buluşmadık..keşke dediğin gibi bi yerlerde sergilense yayınlansa moral verse ihtiyacı olanlara..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

prensesim yazdıklarına sonuna kadar katılıyor ve destekliyorum.
bugün tam tersi bir şeyler öğrendim.her zamanki gibi kırıldım incindim..
son paragrafta yazdıklarının birini seçelim ve organizasyonu yapalım.

fadinin sanati dedi ki...

en azından istanbulda yaşayan blog sahıplerı. baharda bir gün planlayıp sevgi perdesini görmek isterız hem bu dostlugumuz dahada güzelleşir..

mahmur prenses dedi ki...

alanaycım nasıl yani tam tersi seyler ögrendim derken anlayamadım. kim incitti seni benim hassas arkadasım

mahmur prenses dedi ki...

sevgili mor menekşe tabiki süre uzayacak. 1 etap 1 Şubata kadar sonra 2. etap başlayacak. aslında bu proje sonsuz yıllarca sürebilir :)

mahmur prenses dedi ki...

fadinin sanatı ne güzel düsünmüssünüz evet İstanbul' da bi buluşma yapabiliriz çok güzel olur.

mahmur prenses dedi ki...

sevgili dilara desteğin benim için çok önemli çok tesekkürler canım

mahmur prenses dedi ki...

hobi huzur iyiki varsın

mahmur prenses dedi ki...

Nurayca tasarımlar

beni çok duygulandırdınız çalışmanızla ellerinize sağlık. Katılmak isteyenler için projeyi uzatacağız. bir süre vermis olmasaydık toparlanamazdık.

Marifetli Cadı dedi ki...

O güzel dostluğunuzun bir ömür boyu devam etmesi dileğiyle tatlım, bu zamanda o kadar zor bulunuyorki kıymetini bilin, çok sevdiğim, canım dediğim insanlardan o kadar darbe yedimki biliyormusun, herkesi kendim gibi zannetmem en büyük yanlışım oldu şimdiye kadar, uffff neyse Elifim yaa sabah sabah canını sıkmayım, öpüyorummmm........

mahmur prenses dedi ki...

marifetli cadı bende yaşadım aynı sorunları ama olsun kötü şeyleri bir kenara bırakalım. dostluklarımıza yenilerini ekleyelim , sevgiyle kucak açalım insanlara.