21 Şubat 2013 Perşembe

kanaviçe çalışmalarım

Dostlarım merhabalar hepinize , gününüz aydın olsun. Son zamanlarda içime bir kanaviçe canavarı kaçtı  :) Sizlerle son yaptığım çalışmaları paylaşmak istedim.

bu ikisi lavanta torbası olacak


bunu henüz nasıl degerlendireceğime karar veremedim belki altına  boncuklar filan dizip duvara asabilirim.


Bu kitap ayracını kedileri çok seven arkadaşım zeynep için yaptım :)


Bu çalışmada diyetisyenime yeniyıl hediyesiydi . Bu arada  6 kg verdim kendisine çok tesekkür ediyorum :) çok mutluyum :)




bu da kuşta kafes çerçeveleyip salonuma koymayı düsünüyorum.

şimdilik mahmur prensesinizden bu kadar :)

7 yorum:

bahar006 dedi ki...

Hepsi çok güzel, ben sonuncuyu ayrı sevdim, ellerine sağlık:)

Cutecatsneslisunundukkan dedi ki...

pek güzel hepsi şık lavanta keseleri olacak

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

prensesim nihayet nerelerdesin sen!kaneviçelerin hem eğlenceli hem güzel olmuşlar.kilo olayına senin adına çok sevindim canım.böyle uzun aralar vermeee .sevgiler...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık..İyi günlerde kullanman dileğiyle işlemelerini.. :)

Nilgün Komar dedi ki...

selam
şekerim ben perdeyi ve seni soracaktım :) perde nasıl sen nasılsın :)

perde ile ilgili ayrıntılı bir yazı yazamadım :( şimdi birşeyler toplamaya geldim senin sayfaya

mahmur prenses dedi ki...

tesekkurler kızlar hepinizi seviyorum

Sohbet dedi ki...

elerine sağlık çok guzel görünüyolar..