12 Aralık 2013 Perşembe

Sokak Hayvanlarını Unutmayalım




Kış geldi, evimizde lapa lapa yağan karı seyretmek, sıcacık sahleplerimizi içip , sevdiğimize sokulmak  çok keyifli. Fakat işe giderken soğuktan titreyen bir köpek görmek,  acıktığı için acı acı miyavlayan bir kedi görmek  bu romantizmi yok ediyor.  Boğazımda birşeyler düğümleniyor yutkunamıyorum. Sarıyer' de oturanlar bilirler İstanbul'un diğer semtlerine göre sokaklarda kedi köpek çok daha fazla. Bir kaç haftadır seferberlik halindeyim. Marketten minik poşetlenmiş kedi mamaları alıp kendimce belirlediğim yerlere döküyorum.  Evde makarna , pilav pişirip  kaplara koyup bırakıyorum. Kuşlar için ekmek ufalıyorum.  Balık- et gibi artan  yiyecekleri çöpe dökmeyip  kaplara koyup sokaktaki  dostlarıma ayırıyorum. Onları beslemek inanılmaz bi huzur ve keyif veriyor. Arkadaşlar hepimiz elimizden geldiğince  lütfen birşeyler yapalım. Herkesi  sokak hayvanlarını koruma duyarlılığına davet ediyorum.



  

1 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Keşke herkes aynı duyarlılıkta olsa bende aynı şekilde kışın karda üşüyen hayvanları besliyorum biriken bayat ekmekleri artan yemekleri bazı açık alanlara bırakıyorum ....
sevgiler