11 Nisan 2012 Çarşamba

Kanaviçe Modelleri


Bugün içimde şiddetli bir şekilde kanaviçe yapma duygusu var. Öyle çok zor modeller yapabileceği sanmıyorum, özellikle yapmak istediğim lavanta ama onun şablonunu bulamadım. Elinde bulunan varsa bana gönderebilirJ Bir de ip makarasını kanaviçe olarak yapmak istiyorum. Çok şirin geldi, makaradaki ip giderek azalıyor ve hiç kalmıyor. Sevgi perdesinde de kanaviçe yapan arkadaşlarımız vardı; Aksungur, Diloşun Kayfesi, Hobi Huzur, Elişi Defteri, Ahesteydi Beste, Dilekten İnciler, Alanay, Sevilin rahmetli annesinin yaptığı.. Aklıma gelenler bunlar mutlaka ismini atladığım kanaviçe yapan arkadaşlarım vardır kusuruma bakmasınlar. Kanaviçe çok emek istiyor ama bu emeğe değiyor. Hadi hep beraber internette bulduğum modellere bakalım.










2 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Çok güzeller
hepsi çok şık ama en çok hoşuma giden lavanta örneği ve makaralar oldu...

Adsız dedi ki...

lavanta işlemeleri çok sevdim.