9 Aralık 2011 Cuma

İMDAAAAATTTTTT


Taşınıyorum. Birçok karmaşık duyguyu bir arada yaşıyorum. Evimizi çok seviyordum ama kiracı olunca işte Almanyadan oğlum gelecek deyip kış günü çık diyebilir ev sahibi. Ne çok  anım var her taşındığımda içim burkuluyor ister istemez , dudak büküp dokunsalar ağlayacak kıvamda oluyorum. Birde tabiki stres bastı o kadar incik boncuk ıvır zıvırı nasıl taşıcaz bilemiyorum. Tamam insanın hobilerinin olması güzel bir şey de  onu atmaya kıyama, bundan birşey yaparım diye tuttuğum birsürü şey var.  Yeni evimizi neyseki hemen  bulduk. Mutfak dolapları çok eskiydi sanki yedi cüceler yaşamış bizden önce :)  Bulaşık makinası filan sığmaz o derece yani. Neyseki ev sahibi depozito ile mutfağı yaptırmaya ikna oldu. Sıfır bir mutfağım olacağı için mutluyum. Rengini modelini bize sordu ama utanıp pembe olsun mutfak dolaplarım diyemedim :( zaten onun gösterdiği renkler arasında pembe yoktu. Hep kahverenginin tonları vardı. en açık tonu seçmeye çalıştım. Bakalım artık nasıl olacak. Yeni evimizin 3 odası olacak bu çok güzel. Eşim küçük olan odayı benim için pembeye boyayacak ve orası benim hobi odam olacak. Dikişimi orada dikeceğim.  Tabiki bu durum beni çok mutlu etti. Taşındıktan sonra odamı düzenleyince fotoğrafını sizlerle paylaşırım. Şimdilik mahmurprenses' ten bu kadar...

11 yorum:

g dedi ki...

kolay gelsin.

1Boğa1Balık1Akrep dedi ki...

Burası ne kadar güzel ve keyifli bir blog böyle..:) Taşınırken kolay gelsin, yeni ev yeni hayat, yeni başlangıçlar..ne güzel!!

romantikbutik dedi ki...

odanı şimdiden görür gibi oluyorummm,tahmin edebiliyorum sanki :)..masal odası olsun onun adı ,pembişin masal odası :)

mahmur prenses dedi ki...

tesekkür ederim arkadaşlar. 1 boga 1 balık 1 akrep blogumu beğenmene çok sevindim.Keşke daha fazla vakit olsada daha fazla ilgilenebilsem blogumla. romantik butik feci bi oda olucak ama bana yardım etmen gerekecek dekorasyon konusunda .

Rüzgara Dogru dedi ki...

Kolay gelsin çok:) Pembe en sevdiğim renk,yeni eviniz huzur ve mutluluğunuzu daim kılar inşallah,hayırlısıyla oturmayı nasip etsin Allah:)

Tatlı ve Ekşi dedi ki...

hayırlı ve mutlu olmanız dileğiyle

Bolat dedi ki...

Tanıdık bir histir bu :)

alanay dedi ki...

Allah kolaylıklar versin size ve yeni evinizde mutlu sağlıklı yaşamanızı nasip etsin.evinizden ayrıldığınıza üzülmenize üzüldüm.maalesef ülkemizde bu yaşanan bir durum ama yeni düzenlemelerle çık deyince çıkmak yok benim bildiğim.neyse önemli olan bundan sonrası.tekrar kolay gelsin...

mahmur prenses dedi ki...

arkadaşlar çok tesekkür ederim varlığınız, güzel yorumlarınız bana güç veriyor.

birtutamkekik dedi ki...

kolaylıklar seninle olsun prensesim:)
zorr iş taşınmak..

tatlım için yaptığın güzel yorumun için çok teşekkür ederimm tatlım:)
çooookk muttlu ettin beni:)
yüreğine sağlık..
eğper tatlıyı yapmak istersen ve şeker problemin warsa,şeker miktarını azaltıp deneyebilirsin..
gerçekten nefis bir tatlı oldu..
kalbimiz seninle canım..
emin ol tutuyoruz eşyaların ucundan;)
muhabbetle..

mahmur prenses dedi ki...

demek eşyaların ucundan tutuyorsunuz :))) ay çok tatlısınız ya. Seviyorum ben blog arkadaşlarımın hepsini