17 Şubat 2012 Cuma

hadi keçe çiçek yapalım


17 yorum:

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Çok güzlmiş tatlım ama zor gibi ya yinede deniycem bakalım =)....

eda dedi ki...

ne guzel karanfiller ! miniminnacik ! cok hos olmus prensescim :)

fadinin sanati dedi ki...

merhaba canım :) ben hiç keçe çalışmadım zevklı olmalı eline saglık:))

bırtutamkekik dedi ki...

çok hoş...
eğlenceli bi işe benziyor..
sonunda bulaşacağım sanırım bu keçe işine bende:)
mutlu haftasonları mahmurum..

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Keçe sert olmuyormu?
Çok güzel şekil almış,Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

fimofimo dedi ki...

ya çok güzel paylaşım için teşekkürler.

tijeen dedi ki...

off yaaa minicik minicik dikmek ellerin mahf olmuştur bilirim keçeyi dikmek baya zor dur
ama çok güzel duruyor emeğine sağlık canım

aksungur46 dedi ki...

prenses layd craftın toplantısın da gözler seni aradı yoksa geldin de biz mi seni görmedik.olsun be canım gene toplanırız.sevgi perdesine parça gelmedi diye üzülme ben sana bi dolu gönderirim.ama biliyorum ki yolda çokkk parça var sana kavuşmayı bekleyen.

mahmur prenses dedi ki...

kızlar bunu ben yapmadım internette buldum paylastım:)

mahmur prenses dedi ki...

aksungur cum toplantıya gelemedim üşütmüsüm faranjıt olmusum tum gun evde yattım yarın ıse de gıdemeyecegım. sızlerı goremedıgım ıcın cok uzgunum. insallah bir sonraki toplantıda gorusuruz eminim ki cok güzel gecmiştir

ayamaya dedi ki...

çok geçmiş olsun, ben de iğnemi oldum işe geldim, antibiyotik olsa da dert olmasa da :(
çiçekler süper

GÖNÜL dedi ki...

çok güzelmiş kesinlikle deneyeceğim

canan beycan dedi ki...

Bu çiçekten çok güzel yaka iğnesi olur.Mutlaka keçe alıp deneyeceğim.sevgiler :)

Unknown dedi ki...

Ben de deneyeceğim, güzelmiş. Geçmiş olsun, farenjit çok yorar yıpratır, aman kendine dikkat et.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

prensesim öncelikle geçmiş olsun diyorum.hastalık zor .kendine dikkat et canım.ilaçlarınıda dinlenmeyide ihmal etme.keçe çiçekler çok hoş.teşekkürler paylaşım için canım.sevgiler..

neslinin atölyesi dedi ki...

çok hoş teşekkürler paylaşım için deneyeceğim en kısa zamanda ellerinize sağlık

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

becerisi olanlar için çok güzel çok eğlenceli