19 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi Perdesi Projesi için Adres Bilgisi




Çok karışık duyguları bir arada yaşıyorum son günlerde . Sevgi Perdesi Projesine gösterilen ilgi, beğenilmesi çok güzel. Yazdıklarınızla beni mutlu ediyor, duygulandırıyor, sevindiriyorsunuz. Bu kadar güzel kalbin bir arada olması harika bir olay. 

Sevgili toprak şöyle demiş


Bu proje ile   uzaklar yakın oluyor,kalpler birleşiyor, yalnızlık acıtmıyor. 

ne kadar duygu yüklü.

 Sevalce Lezzetler rahmetli annesinin el işini göndermek istiyor. Annesiyle kendi adını sevgi perdesine yazalım.  Kelimelerle anlatılabilir mi bu duygular sanmıyorum çok zor. Gözyaşlarımı tutmakta zorluk çekiyorum. 

Bütün güzel kalplere teşekkür ediyorum. Hepinizi çok seviyorum. 



bana mail atmak isterseniz 

eatalay@sisecam.com

adres 

elif atalay
is kuleleri kule 3 kat9 levent- İstanbul


Çalışmalarınızı bekliyorum. Lütfen bu projeyi bloglarınızda duyurun yada yakınınızda el işi yapan mutlaka birileri vardır onlara bu projeden bahsedin eminim ki katılmak isteyeceklerdir. Sevgilerimle

18 yorum:

mutfakta bir mimar dedi ki...

Projeyi başka bir blokta gördüm ve enteresan geldi fikir.Bu yoğun tempoda yetişir mi bilmem ama ben de bir karecik eklemek isterim doğrusu =)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

canım benim biliyorsun bloğumdada duyurmuştu.en kısa zamanda da kendi parçamı yollayacağım sevgiler..

Meral Sanatevi dedi ki...

Canım mailini yeni gördüm yapılanları bu adrese yollıyacağız herhalde o tamam,kaftanın boyu 15 cm eni 12 civarı fiatı 25 tl istersen projeyle birlikte yollarım sevgilerimle...

mahmur prenses dedi ki...

alanaycım özledim seni heyecanla beklıyorum

mahmur prenses dedi ki...

mutfakta bir mimar katılırsanız bızı cok mutlu edersiniz sizi bekleriz.

Gözde T S dedi ki...

Guzel proje ama sonucu yazmamissiniz perdeyi tamamladiniz diyelim bu perde nerede duracak ve ne ise yarayacak ben anlamadim. Yanlis anlamayin duygusuzluktan degil :) yani bir ise yarasa mesela bir dernege bagislansa losev gibi nr guzel Olur

aksungur46 dedi ki...

sevgi perdemize ben de birşey hazırlıyorum en kısa zaman da göndereceğim.süresi varmıydı acaba,böyle güzel bir etkinlik için çok tşk.ler

Marifetli Cadı dedi ki...

canım prensesim benim parçayı postaya verdim bugün, paket için kusura bakma ne olur panik oldum birden yetişmeyecek diye; umarım beğenirsin öpüyorum...

Ecehan dedi ki...

http://turkkadinlari.blogspot.com/2012/01/sevgi-perdesi-projesi.html

sevgilerimle,

ZEYNOGRAF dedi ki...

http://zeynograf.blogspot.com/2012/01/sevgi-perdesi-icin-yaptm.html
bende yaptım teyze.

YILDIZNAĞME dedi ki...

heyyy ben de yaptım
http://yildiznagme.blogspot.com/2012/01/sevgi-prensesi-perde-oluyor.html
öpüldünüz.

toprak dedi ki...

Merhaba; sevgi perdesi için yaptığım parçayı bugün gönderdim.Herhalde yarın eline ulaşır.Çok güzel olmadı ama idare edersiniz beni,keyifli akşamlar...

emelden.blogspot.com dedi ki...

Sevgili Mahmur Prenses, bu proje için o kadar güzel sözler söylenmişki zaten, bana ancak kalpten bir katılım kalıyor.
Zevkle katılmak isterim..

mahmur prenses dedi ki...

toprakçım eminimki çok güzel olmuştur

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

hemn yapmya başlıyorum umarım gec kalmamışmdır =(

mahmur prenses dedi ki...

** emelden .blogspot

sizide aramızda görmekten çok mutlu oluruz.

ayamaya dedi ki...

merhaba Elif Hanım , bu sayfada sevgi perdesi için adres bilgisi varmış, ben atlamışım , ama yine de adresinizi bana gönderdiğiniz, ilgilendiğiniz için teşekkür etmek istedim.Umarım vaktinde gönderebilirim, sevgiler :)

ozlems.corner dedi ki...

Ben biraz geç kaldım ama daha vakit var sanırım,katılmayı istiyorum,çok hoş bir proje,sevgilerimle...