24 Kasım 2011 Perşembe

bembeyaz


İki tane boş vazom vardı , aklıma böyle bi tasarım geldi ve uyguladım. Yakma gül yapmaya bayılıyorum. Stres atmanın en güzel yollarından birisi bence. Evde değerlendirilmeyi bekleyen bir sürü gülüm var. Bazen kendimi fazla kaptırıyorum öyle çok oldular ki :) Bu fırsatla onları degerlendirmiş oldum. Dantel örme değil tuhafiyeden aldım . Ve silikon tabancasıyla yapıştırdım. Evimde kendi yaptığım ürünleri görmekten çok büyük keyif alıyorum. Umarım sizinde hoşunuza gider ...

4 yorum:

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

yakma güllerden taç da yapıyorlar çok hoş duruyor. bende seviyorum cnm ellerine sağlık.

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

mahmur prenses dedi ki...

yakma gülden neler yapmadım ki. dediğiniz gibi taç , bandana, yüzük, yastık süslemesi herşeye yakışıyor . Tesekkür ederim ilginize :) sevgilerimle...

Elisi Defteri dedi ki...

Çok cici bir tasarım:))

mahmur prenses dedi ki...

begenmenize çok sevindim elişi. ortaya birseyler çıkınca çok mutlu oluyorum.