21 Kasım 2011 Pazartesi


Bundan 6 ay önce doğru düzgün düğme bile dikemez iken  bugün kendi diktiğim tuniği giyiyorum. Öyle büyük bi mutluluk ki  bu tarif etmem imkansız. Bugün sanki kanat taktım uçuyorum :) Aslında elbise olarak başladığım çalışma nasıl bu hale geldi bende bilemiyorum :) Ordan burdan düzelteyim derken tunik oluverdi işte. Hataları çok fazla biliyorum. Kalıbım olmadığı için başka bi elbisemden faydalanarak kestim. Bir sonraki elbiseyi kalıp ile dikeceğim için bu kadar zorlanmayacağımı umuyorum. Beni zorla dikişe bulaştıran romantikbutik arkadaşıma huzurlarınızda teşekkür etmek istiyorum.



5 yorum:

romantikbutik dedi ki...

canım ,ben sadece senin içindeki uyuyan devi uyandırmana yardımcı oldum o kadar...:)sen çok kabilityetlisin ,yaptıkların tamamen senin başarın ,daha da fazla şeyler yapacağından eminim..yolun açık olsun arkadaşım..:)

mahmur prenses dedi ki...

sen olmasan başarmam zordu. iyiki varsın iyiki canımsın

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzel olmuş bence.hata falan da görünmüyor hiç.ellerinize sağlık.devam...

AsOrTiK dedi ki...

ben hata göremediğim gibi çok beğendim. elinize sağlık, güle güle kullanın.
sevgiler

gps87 dedi ki...

inanılmaz güzel olmuş güle güle giy valla :)) ay süper :))