25 Kasım 2011 Cuma

Özgürlük


Bu sene kuş kafesleri dekoratif olarak çok moda. Tabi bende dayanamayıp trendyoldan bi tane aldım. Gelirken kargoda biraz yamulmuş ama geri göndermek istemedim,  içinede daha önce evde bulunan pembe güllerimi  koydum. Evde en sevdiğim köşe oldu. 

Kuşun dışarda oluşu bana özgürlüğü hatırlatıyor. Bazen bizde kendimizi kafeslere kapatıp üzerine yüz kilit vuruyoruz.  Hadi hep beraber açalım kafeslerimizin kilitlerini pişmanlıklarımızı, sıkıntılarımızı,  kırgınlıklarımızı  özgür bırakalım  gitsin ...

8 yorum:

pempe gönlüm sende dedi ki...

bayılıyorum bu kuş kafeslerinin dekorasyonda kullanılmasına:) çok hoş olmuş:)

mahmur prenses dedi ki...

beğenmene sevindim :) bende bayılıyorum kuş kafeslerine. birde beyaz güvercinler var biblodan onlardan da almak istiyorum.

romantikbutik dedi ki...

evet haklısın.ben bugün özgür bıraktım bir kaç tanesini :) insan hafifliyor :)

mahmur prenses dedi ki...

benim bırakmakta zorlandıklarım var hala...

Mutlu Eller dedi ki...

Keyifle kullanın, çok dekoratif olmuş çiçeklerle:)

mahmur prenses dedi ki...

semi' nin mutlu elleri beğeniniz mutlu etti beni. dekorasyondan pek anlamam sadece beni mutlu eden pozitif enerji veren objeleri kullanmayı seviyorum. sevgilerle

Unknown dedi ki...

İyi çalışma çok güzel araştırma yapıp özel örnekler yayınlamışsınız, elinize sağlık.
Emekliye ayrılınca kimsenin yapmadığı farklı çalışma yapayım dedim. Araştırmalarım ve çalışmalarım sonucu zaman içerisinde mükemmel bir atölyem ve teknik birikimim oluştu. Segilediğiniz görselleri Türkiye de ilk defa ben yapıyorum. Dilerseniz size çalışmalarımım resimlerini gönderebilirim.
Sağlıcakla kalın
Hüseyin Alâ Kıvçak

mahmur prenses dedi ki...

tabıkı huseyın bey calısmalarınızı gormrk ısterız blogunuz var mı?