15 Kasım 2011 Salı

İrfan Barış' ı beklerken

Ailemize yeni bir bebek geliyor  son günler, heyecanlıyız .  Bebeğin annesi  benimde bir isim vermemi , isim annesi olmamı istedi. Baya düşündük o olsun bu olsun diye. Bir gece rüyamda çok güzel tombul pırıl pırıl bir bebek gördüm adı Barış' tı.  Barış olsun dedim. Kendi adıyla geldi.  Tüm bebeklerin  kalbinde sevgi  bulunsun, barış bulunsun ki bu dünya daha yaşanılır olsun.

Barış için yapmaya çalıştığım bir iki çalışmamı sizlerle paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

kapı süsü olarak gülümsiyen bir bulut ve yağmur damlaları olsun istedim. Ablası iremsu' nun  ismini yazınca cok daha güzel oldu. Tabi birde nazar boncuğu nazar değmesin.


Balık kısmettir derler, Eminönünden balık seklinde figürler aldım ve lavanta torbalarının üzerine silikon ile yapıştırdım. Bilgisayarda bir bebek resmi ve yazısını hazırlayıp döktüm üzerine zımbaladım.


Son olarak annesinin daha sonradan şampuanlarını koyabileceği minik bi sepet süsledim.

2 yorum:

romantikbutik dedi ki...

çok güzel olmuş hepsi ellerine sağlık.

mahmur prenses dedi ki...

sepet pek istediğim gibi olmadı ama diğerlerini sevdim.