19 Ocak 2012 Perşembe

Evsizlere Yardımcı Olalım


Saadeti blogda bu yazıya rastladım paylaşma gereği duydum. 



Karın yağması bizler için ne kadar sevinç kaynağı ise, bazılar için maalesef “hayati” önem taşıyor.. Hayati derken, gerçekten de hayatlarıyla ölçülecek kadar ..

Sokakta yaşayan yüzlerce insan var, bildiğimiz ya da bilmediğimiz…Gördüğümüz ya da gözümüzü kaçırdığımız. Ve çoğumuz muhakkak gazetelerde rastlamıştır şöyle bir habere:
"Bir vatandaşımız soğukta donarak öldü"

Bunun önlenmesi için yapmamız gereken tek şey sadece telefon etmek ve o kişinin bulunduğu yeri söylemek.. O tek bir telefonun ardından, ilgili ekipler hemen bu kişinin bulunduğu yere giderek onu Tarabya’daki Metin Oktay Spor Kompleksi’ne götürecek..Sıcak bir yatak, bir kaşık çorba ve sabah uyanacağını bilmek.. İşte bunlar var orada..

Her ne kadar geçici bir çözüm olsa da, en azından Mart ayı sonuna kadar “hayati bir dertleri olmayacaklarını bilmek bilmek bile güzel..

AKOM: 444 2 566 
İBB Beyaz Masa: 153 
Zabıta: 0 212 521 84 65



9 yorum:

Saadet dedi ki...

Canım, sen de paylaştığın için teşekkürler...

mahmur prenses dedi ki...

ne demek aslında ben teşekkür ederim. Kaç gündür düşünüyordum ne yapılabilir diye.

romantikbutik dedi ki...

harikasın arkadaşım ben de face de paylaşıcam ..

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Kar keyfi güzelde,evsizlere,yakacağı,yiyeceği olmayana allah kolaylık versin,hala yağıyo hayat durmuş vaziyette,hastaneye ulaşamadan yolda doğum yapanmı dersin,çatısı çöken pazaryerinde ölenlermi :(( ...

SMİLENA dedi ki...

çok acı....

toprak dedi ki...

hep çok üzülmüşümdür kış geldiğinde.Bazen sıcak evimizin camından kar yağışını izlerken çok güzel olduğunu düşünmüşümdür.Ama bu his hep kısa sürmüştür,daha da doğrusu bir iki saniye ancak.Hemen aklıma sokaktaki insanlar ve hayvanlar gelerek üzülmeye başlamışımdır.Bende bloğumda paylaştım.Ama ölen vatandaşımız için artık çok geç.Dilerim diğer kalanlar için başka kötü haber almayız.O yüzden lütfen elimizden geldiği kadar duyarlı olmaya çalışalım...

mahmur prenses dedi ki...

insanın böyle duyarlı dostlarının olması çok güzel. zaten demişimdir sanatın hangi dalı olursa olsun ilgilenen insanlar daha ince ve duyarlıdır. Bunu bi kere daha anladım.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

kar ne zaman yağsa tüm çocukça yanıma rağmen sevinemiyorum.eşittir üşümek yoksul evsiz yada yakacağı olmayan insanlar geliyor aklım içim kararıyor.bu duyarlılığı gösterip paylaştığın için sağolasın prensesim.sevgiler..

mahmur prenses dedi ki...

duyarlı alanayım benim