17 Ocak 2012 Salı

"Yol Çağrısı" Fotoğraf Sergisi


Cumartesi günü İstinye Park' taki Yol Çağrısı adlı fotoğraf sergisindeydim. Zaten bana fotoğraf de Yeni Zellanda' ya  bile giderim :) 

Ara Güler, Coşkun Aral, Nasuh Mahruki, İzzet Kehribar, Gültekin Çizgen gibi gezgin sanatçıların eserlerini görmek elbetteki beni heyecanlandırdı. 

Türkiye Gezginler Kulübü üyelerinin  gezdikleri ülkelerde çekilen  fotoğraflardan oluşan karma bir sergiydi. Amaçları insanları yola çıkmaya, dünyayı dolaşmaya teşvik etmekmiş. Kim istemez ki dünyayı gezmeyi , farklı kültürleri tanımayı. Evet bu sergi beni yola döktü ve pazar günü oturduğum semti şöyle bir gezip fotoğraf çektim :)

Önce sergiden bazı fotoğraflar .  Gitmek isteyenler olursa 20 Ocak son gün.



Nasuh Mahruki ' den de başka bir fotoğraf düşünülemezdi :)

Mahmur prensesin şatosu :)



Sema gösterilerine bayılıyorum.


aa bu benim çektiğim İstinye Park fotoğrafı araya karışmış :) idare edin

şu bakışlar beni çok ürküttü


oldukça renkli bir kare 





Ama beni en çok etkileyen fotoğraf Mehmet Okutan'ın fotoğrafı oldu. 

   


     

2 yorum:

romantikbutik dedi ki...

o şato çok kasvetli ya boşver canım alma o şatoyu sana pembe köşk alıcaz:)

mahmur prenses dedi ki...

olsun şatoyu pembeye boyarız :)