13 Ocak 2012 Cuma

SEVGİ PERDESİ İÇİN GÜZEL ÖNERİLER GELİYOR



Perdemizi henüz oluşturma aşamasındayız. Ortaya çok güzel bir çalışma çıkacağını hissediyorum. Desteğiniz ilginiz  için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.  Tüm fikir ve önerilerinize açığım.  Proje Çantası arkadaşımız  meme kanserine dikkat çekmek için  perdenin pembe beyaz olmasını önerdi.  Projemizin  ne maddi , ne de siyasi boyutu olmasını istemiyorum ve asla da buna izin vermem.  Tek amacım yeni blog dostlukları oluşturmak, birbirimizi tanımak, ortaya hoş bi eser çıkarabilmek. Bu perde ile ilgili çalışmaları renk kısıtlaması ile sınırlandırmak da  istemiyorum. Üreten kişiler bundan hoşlanmazlar. Ama meme kanserine ilgi çekme fikri açıkçası hoşuma gitti.  Kadınlara dair bi sorun, bu hastalıkla mücadele eden kadınlara moral verebilir onların yanında olduğumuzu gösterebiliriz. Perdemiz rengarenk olsun ama bi köşesine büyük dev bi pembe kurdale yapabiliriz diye düşünüyorum. Sizler ne dersiniz ? Bu proje hepimizin ortak karar verelim istiyorum. Proje Çantasına bu güzel düşüncesi için teşekkür ediyorum.

6 yorum:

romantikbutik dedi ki...

kurdele fikrine katılıyorum,katılacak arkadaşlarımızı kısıtlamamak adına bu daha iyi olur bence de ama sosyal bir sorumluluk alması perdemizin benim de çok hoşuma gitti.Proje Çantasını kutluyorum bu fikrinden dolayı.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım iadei ziyarete geldim
fotoğraf makinesini sormuşsun.
samsung st 65
gene beklerim canım.
bloğunu beğendim.

Adsız dedi ki...

sınavlar bitti :) şimdi koyulalım sevgi projesine :)
bu arada canım blogumda mimlendin :)

mahmur prenses dedi ki...

nasıl geçti sınavların inşallah iyidir. evet heyecanla bekliyorum çalışmanı. eyvah mimlendimmmmmmm bakalım konu ne :)

Adsız dedi ki...

sınavlar çok zordu bende bilmiyorum nasıl geçtiğini. umarım iyi geçmiştir :)

Nihal dedi ki...

Sayfanızda gezindim ve proje ile ilgili yazıları okudum ama bu konu hakkında yeterli bilgileri göremedim. Biraz daha açıklarsanız sevinirim.Yapılan çalışmalar nasıl olacak,boyutları ne kadar olacak, siz bunları toplayınca ne yapacaksınız gibi. Bu konularda daha detaylı bilgi verirseniz biz de desteğimizi veririz.