6 Ocak 2012 Cuma

Ne güzel renkler

İkisine de bayıldım renkleri ve modelleri çok hoş








12 yorum:

mavii dedi ki...

linki yok mu? çokkkk güzeller

mahmur prenses dedi ki...

www.pinterest.com da rastladım . bende bayıldım renklerine.

Unknown dedi ki...

İkincisini bir kaç kere mağazalarda görmüştüm ,biraz daha farklı detaylıydı onlar ama bu resimdekiler de çok hoş :)

meri dedi ki...

gerçekten de çok güzeller.

PinkDunya dedi ki...

Pudra rengi herzaman icin benim favorimlerinden :)

pastabahçem dedi ki...

renk ve modeller muhteşem

Adsız dedi ki...

:) çok hoşlar. çok zevklisin :)

Vanessa Mercado dedi ki...

loooove the dressess!!! very elegant yet so sexy... great colors too... love love love your blog!!! following you now.. hope you could visit my blog too.. kissess!!!

Saadet dedi ki...

yeşil elbiseyi uzun hayal ettim ...çok güzel olabilir..

takibimdesin..

www.saadetiblog.com

Petrl dedi ki...

cok güzeeeeeeeeeeel
ilkine bayildimm :)

mahmur prenses dedi ki...

arkadaşlar ne çok beğenmişsiniz bu elbiseleri :)) ben bulur buluşturur güzellerime yeni yeni elbiseler yüklerim :) öpüyorum hepinizi.

bebek dedi ki...

ikiside güzel ama birinciyi yapmakda basit fazla zamanda almaz yaprakları az oyalar gibi okadar iyi bir demor kumaş bulmak lazım..