2 Ocak 2012 Pazartesi

hep destek tam destek


Arkadaşlar  Sevgi Perdesi Projesine verdiğiniz destek için size teşekkür ederim. Romantik Butik çalışmalarına başladı bile. Ondan dantelli , romantik birşeyler bekliyorum.  Acemi Cadı, Marifetli Cadı cadılıklarına biraz ara verip kolları proje için  sıvadılar. Şuşu ' dan da söz aldım. O güzel kalemiyle perdemiz için çizecek. Gezenticimcime de beni yanlız bırakmadı sağolsun  . Hobi huzur, Hobi mutfağım, Yasmin, Toprak, Maviii de ne yapacaklarını düşünmeye başladılar bile. Meral Sanatevi de bizi yanlız bırakmayacak projemize destek verecek. Bugün kendimi daha mutlu, daha sevgi dolu hissediyorum. 

Hadi sizde katılın el emeği göz nuru ürünlerinizi gönderin. Sevgi perdemizi oluşturalım. 



6 yorum:

hobi mutfağım dedi ki...

Şimdiden kolay gelsin diyorum canım. Profil resmimdeki kutulardan bi tanesinden kuş yuvası yapıp içinede anne kuş ve yavrularını yerleştirsem olurmu acaba? Sizin fikrinizi sorayım dedim.:)

mahmur prenses dedi ki...

olur tabi ben cok beğendim o kutuları insanın içi açılıyor. Sevgi perdesine sevgi dolu kuşlar. 20 cm sıgacak gibi yapabilirsek süper olur. 23 cm lik kumasa monte edicem dikiş payı felan. Puzzle gibi ne güzel parçalar yavaş yavaş birleşiyor. Yalnız komik ama ben hala ne yapacağıma karar veremedim :)))

Marifetli Cadı dedi ki...

çok tatlısın yaaa, demek cadılığı bırakacağız hımmmm bir cadılık yapayımda gör sen (ama ancak haftaya yapabilirim bu hafta cadı çok yoğun, birkaç kişiyi kurbağaya çevirmem gerekiyor önce ;D )

mahmur prenses dedi ki...

:)) marifetli cadıcım burda yapılacak o kadar cok kurbağa var ki bi buralara da ugrasan :)))

Marifetli Cadı dedi ki...

hemen tatlım uçtum bile....

mahmur prenses dedi ki...

oooo etraf kurbağadan geçilmiyor eline sağlık :)