18 Ocak 2012 Çarşamba

Sevgi Perdemiz



Projemizden bahsetmek istiyorum.  Çalışmalarını bitiren 4  kişi bana fotoğraflarını gönderdiler kargonun gelmesini bekliyorum yayınlamak için. Heyecanla bekliyorum. Stylerabish  dünya tatlısı kızıyla süpriz bir çalışma yapmış bana bile göstermedi ucundan kıyısından gördüm :)  Şuşu çok güzel bir çizim yapmış sevgi dolu kalbi gibi . Hobi mutfağım da çalışmasını bitirmiş çok cici bir şey çıkmış ortaya. Son olarak Fadiş te sevgi dolu sıcacık bir  kare oluşturmuş. Şu an toplamda 6 parçamız oluştu.  Bebek (Zeynep) de parçasını hazırlamış hatta perdeye Sevgi Perdesi diye  bir başlık yapacak. Canım bi tanem teyzem de bi çalışma hazırlayacak  zaten kendisi çok marifetlidir teyzeme çekmişim bende galiba :)  Arada kendime de böyle iltifatlar yapmak hoş oluyor.  Özden beyden de söz aldım minyatür bir çalışmasını gönderecek perdemiz için. Hımmm başka kimler  katılacaktı 

Acemi Cadı
Marifetli Cadı
Meral Sanatevi
Alanay
Mustafamert
Elişi defteri
Esotron
Toprak
Hobihuzur
Mavii
Mel
Bir tutam kekik
Dilek
Aksungur46
Gezenti Cimcime
Yasmin
Dijital günlük
Nuraycatasarımlar
Halime
nrhnmrl
proje çantası


başka kimler var ?   Kimleri görmek istersiniz sevgi perdesinde olmazsa olmaz diyeceğiniz bloglar hangileridir. Bu kadar marifetli insanı bir araya toparlamak hayli zor. Ulaşamadığım kimler vardır kimbilir ? Hadi tanıdığınız marifetli hanımları çekiştirip getirin :)

9 yorum:

Dilara dedi ki...

Katılmayı can-ı gönülden istiyorummm umarım vaktinde yetiştirebilirim size. Çok güzel bir proje kutluyorum sizi :)

romantikbutik dedi ki...

çok beğendim ,çok güzel bi çalışma hem de çok şeker.

mahmur prenses dedi ki...

Dilara mutlaka bekliyorum :) Kimseyi sıkıştırmak istemiyorum. Katılırsanız biraz ek süre verebiliriz :)

mahmur prenses dedi ki...

romantik butikim bu bi resim internetten alıntı kimse böyle bisi yapmadı yani :)

Dilara dedi ki...

Katılıyorumm bugun bitiririm hatta o kadar hevesle başladım :)

mahmur prenses dedi ki...

ne güzel bir heyecan bu dilara :) bende aynı heyecanla bekliyorum . adını yada blogunu yazmayı unutma sakın

romantikbutik dedi ki...

ama yazını okuyunca sanki onu göndermiş zannettim ben .neyse:)

Adsız dedi ki...

Bende katılmak istemiştim. Adresi verebilirseniz bende en kısa sürede göndermek isterim. PRojem bitti gibi bişey. Umarım diğerleriyle uyum sağlık. Sağlıkla kalın.

ahestebeste dedi ki...

Merhaba mahmur prenses, linke tıkla, bakalım beğenecek misin benim uydur buydur parçalarımı?
http://ahesteydibeste.blogspot.com/

sevgiler