9 Ocak 2012 Pazartesi

Yağmurlu Bir Pazar Günü


Pazar günü oldukça yağışlı bi gündü. Güzel bir kahvaltıdan sonra pencereden yağan yağmuru izledim  biraz içim sıkıldı . Romatizmalarım sızladı. Bütün gün evde oturup dinlendik. Biraz dışarı çıkmak istedim hava almak ve ıslanmak 

. Huysuz ve tatlı ihtiyara gidelim dedim eşime. Telefonla aradık  hemen gelin, kahvenizi için sonrada çekip gidin dedi :))) dediğim gibi huysuz ama bir o kadar da tatlı, sohbetine doyum olmuyor.  Yetkin abi (ki abi diyoruz aksini kabul etmiyor kendini genç hissediyormuş)  çok kültürlü, bilgili bir İstanbul beyefendisi. Kalmadı onun gibiler diye düşünüyorum. Evin her yeri kitaplarla dolu. Eşini kaybedeli baya olmuş bi daha da evlenmemiş. Yalnız yaşıyor. Yaşlılara hiç kıyamam onlar benim yumuşak karnımdır. Onlarla sohbet etmek çok keyif veriyor bana, huysuzlukları çok sevimli geliyor.  Allah hepsine uzun sağlıklı ömürler versin. Eve mutlu bir şekilde döndükten sonra biraz  çalıştım. Bloga güzel paylaşımlar koymak adına bir kaç fotoğraf çektim. 

Bakalım neler çekmişim

Beyaz düz bi havluya keçeden balık aplike etmiştim. Belki beğenip yapmak isteyenler olur. Yada başka bir fikir verir size. 


Bu da  pijama. 3-4 sene önce almıştım. Giymeye kıyamadım. O zamanlar bi bayan dikip satıyordu. Tabi bende dikiş ile henüz tanışmamıştım. Dikiş dikenler yapabilir diye paça süsünü ekliyorum. 




buda arkadaşım Zeyneb'in çalışmalarından biri. Kendisi de sevgi perdesi için bir parça yapmaya söz verdi. Beni dikişe bulaştıran iki isim var birisi Romantikbutik diğeri de zeyneptir. Sağolsunlar iyiki de beni bulaştırmışlar. Çamaşır torbası severek kullanıyorum. 


aplikesi çok güzel 



hafta sonu boş durmadım arkadaşlar sizi düşündüm ve özledim....






4 yorum:

hobi mutfağım dedi ki...

Hepsi çok güzel olmuş canım. Ellerinize sağlık. Ama şu aplikeli çamaşır torbası ayrı bi güzel olmuş. Üstündeki küçük donda pek bi espirili :))

bahar006 dedi ki...

Harika fotolar, hepsi birbirinden güzelmiş:)

just not found. dedi ki...

yağmurlu havaları aslında hiç sevmem ne evden çıkmak ne de bi şey yapmak gelir içimden ama bazen değişikliğe de ihtiyaç duyuyor insan =)
bu arada çamaşır torbası pek hoş, ben onu çamaşır torbası diye kıyıp da kullanamam bile =)

mahmur prenses dedi ki...

hobi mutfağım bende o aplikeye bayılıyorum. Arkadaşımın dikişi baya iyi. Büyüyünce bende öyle olucam :)


bahar006 cım öptüm seni

küçükkurba ben kıyıp kullanıyorum valla onu kullanma bunu kullanma boşver bi daha mı gelicez dünyaya