8 Ocak 2012 Pazar

Sevgi Perdesinin ilk parçası Romantik Butikten geldi

Arkadaşlar sevgi perdesi projesine gösterdiğiniz ilgi beni çok mutlu ediyor. Birbirini hiç görmemiş ama yüreği sevgiyle dolu birçok kalp bir arada.  Marifetli  birçok insanın çalışmaları bir arada . Çok heyecan verici. Hepiniz harikasınız.  Bu sabah ilk parça bana ulaştı. Sevgili can arkadaşım Romantik butik hasta olmasına rağmen  heyecanla yapmış. Tam ondan beklediğim gibi romantik bir çalışma olmuş çok teşekkür ediyorum kendisine. Ellerine yüreğine sağlık.




Çalışması biten ve bana ulaştırmak isteyenler bana mail atarak iletişim bilgilerini alabilirler.

eatalay@sisecam.com


7 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

elif ilk parça harikaaa bayıldım,Allah ım çok ince zarif bi tasarım yapmış romantik butik tebrik ediyorum kendisini..bende en kısa zamanda yollıcam ..Sevgiler canım..

mahmur prenses dedi ki...

Bende çok beğendim canım. Kadın gözü ile dünya daha güzel.

romantikbutik dedi ki...

çok teşekkür ediyorum :)

hobi mutfağım dedi ki...

Elifcim mail adresini bulamadım canım. Bana bi mail adresini verirsen sana resmi göndereyim. Sonra yanlış bi iş yapmıyayım canım.Onaylarsan hemen kargoya vericem. Görüşürüz. :)

okuyan dedi ki...

çok zarif, şık ve güzel...
ellerine ve yüreğine sağlık emek verenin...
ayrıca senin de yüreğine sağlık...

mahmur prenses dedi ki...

hobi mutfağım elinize gönlünüze sağlık. merakla bekliyorum eminim ki çok güzel bir şey olmuştur. onay diye bir şey yok. sadece blogunuzun adını mutlaka yazın.

mahmur prenses dedi ki...

mail adresim

eatalay@sisecam.com