6 Ocak 2012 Cuma

bohça çanta

Merhaba Almanya'dan misafirlerim vardı. Eşimin yeğeni ve çocukları. Yeni yılda yeni evimde misafir ağırlamak çok hoştu. Bu yıl bize beraberinde  güzellikleri  getirdi.  Sevdiğin insanlarla bir arada olmak , sohbet etmek , gezmek , eğlenmek gibisi yok. Alışveriş yaptık bol bol. Gamzecim siyah düz uzun kollu diz altı bir elbise aradı durdu. Ama girmediğimiz mağaza kalmadı bulamadık. Koskoca İstanbul'da utandım valla :)  Zaman olsaydı ben dikecektim  yamuk yumuk dikişimle :) Bir insanın kafasındaki aradığı şeyi bulamaması ne kötü. Nişantaşı süperdi. Çok güzel kabanlar, elbiseler vardı. Birkaç tanesinde aklım kaldı.  Seyrantepede Derin ' in outlet mağazası var oraya  uğradık. Ben bu çantayı beğendim  ve aldım iyi ki de almışım çok rahat birşey. Bohça gibi bir şey içine koy iki sapı birleştir tak koluna :) Hiç bu kadar rahat salaş bir çantam olmamıştı. Resimlerini paylaştım çünkü dikiş bilgisi iyi olan arkadaşlar kendilerine dikebilirler diye düşündüm.











10 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

çok farklı bi çanta gerçekten :) bende kullanırdım galiba :) ah buna uygun kumaş olsa da yapsam :) iyi günlerde kullan canım ..

meri dedi ki...

Gerçekten çok kullanışlı duruyor.Özellikle rengine bayıldım.Güle güle kullan canım.

mahmur prenses dedi ki...

tesekkürler . benimki suni deri gibi. deri gibi görünen kumaşlar var onlardan yapılabilir belki.

Unknown dedi ki...

Canım çok güzelmiş güle güle kullan. Seyrantepe de nerde outletin yeri acaba....

romantikbutik dedi ki...

ben bundan yapmak istiyorum.çokgüzel çanta.gülegüle kullan arkadaşım.

mahmur prenses dedi ki...

rose angel tesekkür ederim. Seyrantepede garanti bankası var ana caddede ordan aşağı inince canım.

mahmur prenses dedi ki...

ben hiç yapmayı o an düşünemedim görünce bayıldım çünkü. Ama degişik renklerini yaz için yapalım. çok rahat bişi

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

arkadaşımda da var bu çantadan.cidden çok rahat bişey.güle güle kullan..

mahmur prenses dedi ki...

sagol alanaycım

Unknown dedi ki...

Teşekkürler canım.Arabayla geçerken görmüştüm orayı ama hiç uğrama fırsatım olmadı.İlk fırsatta ordayım:D