30 Ocak 2012 Pazartesi

Mahmur Prenses Aksesuarları :)

Merhaba canlarım hafta sonu boş durmadım 3 tane bandana yaptım . Nasıl olmuşlar ? Balıklı , mini ve çilekli 
sonra onları da diğer yaptıklarımın yanına koydum. Ve baya oldular artık pasajda satışa sunmayı düşünüyorum ki yer açılsın yeni yaptıklarıma.





                                                            keçeden kuş figürü



                                                      fermuar taç

                                                         pembe tül ve papatya

                                                 
*


  eskiden  bu taçtan baya satmıştım. Adı kafam çok  karışık tacı


                                                                fermuar



                                                       pembe papatya



                                                          papatya



                                                       kurdale


kurdale ve siyah tül 



                                                             pon pon



                                                       keçe kar tanesi



keçe yaprak


bebek bandana bulut


şirin bulut yaka iğnesi



                                                           şapkalı bandana


                                                          papatyalı bandana



                                                             kelebekli bandana


                             düğmeli ince bandana


kirazlı yaka iğnesi


uğurböcekli ince bandana


                                                                        kardanadam yakaiğnesi


                                                          duş lifi

eldivenli ince bandana



 süslü eldiven :)

mini kaftan


düğmeli çiçekli mavi bandana


11 yorum:

Unknown dedi ki...

Kiz bunlarin hepsini senmi yaptin?
Woww...

Ay o kirmizi karli taca bayildim ben :-)

süpersin valla....öptüm

HoBiHuZuR dedi ki...

çok hoş olmuş hepside..ellerine sağlık elifcim...

mahmur prenses dedi ki...

emelcim bende kar tanesini çok severim. begenmene çok sevindimmm :) muck

mahmur prenses dedi ki...

hobihuzurum tesekkür ederim. Az önce sizin çalışmanızda elime ulaştı. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Fotoğraflayıp birazdan yayınlayacağım

fimofimo dedi ki...

hepsi çok güzel ama o papatyalar sanki kırdan toplanıp koyulmuş gibi,yoksa öyle mi:)

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

canım hepsi çok tatlı çok güzel ya valla bayıldım ellerne sağlık.. Sevgiler =)

mahmur prenses dedi ki...

fimo fimo iyi bi taklit diyelim. Kar kıştan papatya göremez olduk. Çok özledim baharı

mahmur prenses dedi ki...

İlayda' dan Hobiler teşekkür ederim. beğenmen beni de mutlu etti. Hem bunları yaparken mutlu oluyorum hem paylaşınca

romantikbutik dedi ki...

çok güzeller canım,ellerine sağlık..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

prensesim harikasın ne güzel şeyler yapmışsın!bravo.bayıldım herbirine.ellerine sağlık ve güle güle kullan canım..

mahmur prenses dedi ki...

alanaycım teşekkür ederim ama bunların hepsini kullanmamın mümkünatı yok genelde bebek ve cocuk bandanası çalıştım. Pasajda satışa sundum bakalım inşallah sahiplerini bulurlar.