5 Ocak 2012 Perşembe

Gelen Yeni yıl hediyelerim


bu tosun kedi annemden. Aslında bu pek hediye sayılmaz yürüttüm de diyebiliriz :)  Kedi objelerini çok seviyorum. Bu kavanoza bayıldım. İçine tokalarımı koyacağım.




(Müdürümden hediye ) bu kardan adamlarda tuzluk - Mudo dan alınmış.




Arkadaşım Kamerin hediyesi bu şirin şeyler de tuzluk.  



işte bu hediyede kendimi buldum gerçekten de :)  pembe ve yan gelip yatmak işte ben :) Keyif insanıyım ben ya. D&R dan alınmıştı.  



bu pembe abajur da eşimin hediyesi. Görür görmez bayıldım . 




bu cupkekleri de kendime hediye aldım Migrostan :) 


daha birçok hediye aldım ama onları fotoğraflayamadım. Teşekkür ediyorum bu güzel hediyeler için. 




10 yorum:

♔Joveland dedi ki...

cupcake ler harika ben görmedim bunları :) güle güle kullann

bahar006 dedi ki...

Güle güle kullan canım:)

hobi mutfağım dedi ki...

Hepside çok güzel canım. :) Güle güle kullan. Böyle güzel hediyeler aldığına göre başka gönülere mahmur prenses tahtı kurulmuş demekki. Prenseslere layık maşallah :))

mahmur prenses dedi ki...

** joveland umarım sende bulursun kendin için. cupkeklere bayılıyorum.

** bahar006 baharcım tesekkür ederim canım.

** hobi mutfağım beğenmenize sevindim daha iyileri daha güzelleri sizin olsun. itiraf etmeliyim ki çok şımardım yorumunuzla :))

Yasemin Kokulu Bir Hayat dedi ki...

kedıcığe bayıldım harıka gorunuyor :) gulegule kullanın hedıyelerınızı

mahmur prenses dedi ki...

tesekkürler biricitconsungunlugu :) zor bir blog ismi :)

just not found. dedi ki...

bu sene bütün hediyeler sana gibi olmuş sanki =p
şaka bi yana güzel günlerde kullan hepsi çok güzelmiş =)

Adsız dedi ki...

aman pek güzel :) kucak dolusu hediye almışsın :) ne mutlu sana. pembecisin ya genelde pembe olmuşlar :)
bu arada diğer yazını da okudum ama bu sevgi projesi'ni ben kaçırdım mı? anlayamadım tam. bir açıklama yapar mısın lütfen :)

mahmur prenses dedi ki...

esotroncum kaçırmadın projeyi. Simdi el işi yapan tüm marifetli blog hanımları 23 cmlik bi kumaşa yapıp yanına blog adlarını yazacak ve bana kargolayacak. bende bunları birleştirip kocamannnn bir sevgi perdesi oluşturacağız. blogumda sevgi perdesi projesi yazan yazıyı okursan detaylar orada. herkes hazırlıklara başladı. Bu blog dostluğumuz adına yapılan bir çalışma. Hadi sende birşeyler yap :)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzel hediyelerin.hepsini güle güle kullan..