27 Ocak 2012 Cuma

Sevgi Perdemizin 10. Parçası Marifetli Cadı' dan :)

kargom geldi koşa koşa gidip aldım



kimden gelmiş Marifetli Cadı' dan.  Kendisi ilk defa aplike çalışmış çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Kalbinden balonlar uçuruyor çocukluğuna



Çok güzel de mektup yazmış bana canım arkadaşım. Hepinizden gelen bu mektupları saklıyorum. Tekrar tekrar okuyorum. Mektup almayalı uzun zaman olmuştu. 


Ve Cadılığını yapmış benim için  güzel bi kolye yapmış. Beni mahçup ediyorsunuz canlarım ya. Çok güzel romantik bi kolye. Çok çok teşekkür ederim. Taktıkça hep seni hatırlayacağım. 


2 yorum:

Marifetli Cadı dedi ki...

Fıstığım iyi günlerde kullan, kusura bakma küçük bişi ama umarım sevgiyle takarsın ;) öpüyorum...

mahmur prenses dedi ki...

çok severek kullanıyorum teşekkür ederim canım. bence çok büyük ve sevgi dolu bir hediye. öpüyorum sevgiyle