12 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi Perdesinin ikinci parçası Mahmurprenses' ten



Benden de pembe renk dışında bir şey beklenemezdi zaten. Keçe ile aplike çalışması yapmaya çalıştım. İsim yazma konusu beni baya bi zorladı nakış yapsam yapamam bende böyle basit bi çözüm buldum kendimce. Bir kumaşa keçeli kalem ile yazdım. Kenarlarını da yakma gül ile süsledim. Umarım beğenirsiniz ?  Bakalım üçüncü parça kimden gelecek heyecanla bekliyorum.


İşte Sevgi Perdemizin son hali :) Çok tatlı oldu. İki sevgi dolu blog , iki sevgi dolu kalp, iki dost  el ele. Bakalım diğer elimizden kim tutacak.  Hadi arkadaşlar  güzel çalışmalarınızdan bekliyorum.Perdemiz kocaman olsun 




14 yorum:

romantikbutik dedi ki...

harika görünüyor ,çok beğendim :)

g dedi ki...

Çok güzel olmuş.Ben böyle kesip dikemiyorum ama blogumdan gerekenleri yaparım sevgi perdesi için:)

mahmur prenses dedi ki...

desteğin için teşekkürler. bu olayı hikayelendirebilirsin bi resimde çizebilirsin blogunda çok kişiye ulaşmak istiyorum.

hobi mutfağım dedi ki...

Elifcim ben daha sevgi perdesi için hazırladığım parçayı bir türlü gönderemedim canım. Kargo bana biraz uzak. İnşallah yarın göndericem. Sevgilerimle

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ÇOK GÜZEL:))
ELLERİNE SAĞLIK:)
BANA DA BEKLERİM:))

halime dedi ki...

ayyy çok beğendim.harika olmuş.

uğurböceği dedi ki...

çok şeker olmuşlar ikisi yan yana..ellerinize sağlık sizin aplikeli parçada çok güzel :))

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyor canım eline sağlık. ben de hazırlayacağım birşeyler ama sınavlarımı atlatmayı bekliyorum pazartesi bitiyor hepsi umarım yetişitiririm 1 şubata kadar..

mahmur prenses dedi ki...

hobi mutfağım 3. parça sizden yeriniz simdiden hazır heyecanla bekliyoruz :)

mahmur prenses dedi ki...

esetron canım sınavında başarılar dilerim inşallah hep bildiğin yerlerden sorular gelir. Senin için süreyi uzatırız sensiz olmaz çünkü

mahmur prenses dedi ki...

**bir kase lezzet

**halime

**uğurböceği

tesekkürlerimle sizlerde katılabilirsiniz sevgi perdesine bekleriz

eviminhuzuru dedi ki...

harika olmuuş. Kafamdaki fikirler karıştı şimdi güzel olsun istiyorum çok fikir üretiyorum sonra bir sonuç çıkaramıyorum:)En iyisi fikir üretmeyi bırakıp birşeyler yapmaya başlamak..

mahmur prenses dedi ki...

* mustafamert

kendinizi rahat bırakın . bir seylere zorlarsanız olmaz akışına bırakın bende çok güzel olsun diye diye 4-5 calısma yaptım beğenmedim. En sonunda bunda karar kıldım. önemli olan el emeğinizi sergilemeniz. bittiğinde zaten çok güzel bir şey ortaya çıkacak :)

Fatma dedi ki...

Çok güzel olmuş benimkini de gönderiyorum bu gün verdiğiniz adrese, sevgilerimle:)