19 Ocak 2012 Perşembe

Sevgi Perdemizin 3. Parçası Hobi Mutfağımdan :)

Elif Hn. kargonuz var diye telefonla aradıklarında kalbimde bir çarpıntı hissettim. Hemen inip aldım. Paketi öyle bir açısım var ki . İçinden ne çıkacak , acaba hangi blogdan 





veee   içinden bu şirin kuş çıktı. Hobimutfağım göndermiş. Ellerine sağlık. Çok şeker birşey bu. Adını da ne güzel işlemiş







Yaşasınn   Sevgi Perdemiz 3 parça oldu  :) 



Paketin içinde bir de kelebek iğne vardı. Ne kadar güzel,  ne kadar özenmiş hobi mutfağım , bu kelebek  İzmir' den yola çıkmış




İstanbul' da benim elbisemin ucuna konmuş. Ne kadar çok yorulmuş.  Elbiseme bir anda değişik bir hava kattı. Ben bunu yakama çantama tacıma her yere takarım . Çok beğendi arkadaşlarım birde  takılıyorlar hayırdır sabah kelebek yoktu diye . 

eee İzmir' den geldi bu karda kışta   sıcacık bir yürekten havalanıp

Çok teşekkür ederim hobimutfağım iyiki varsın






8 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayirli olsun cok tatli olmus gercektende bende istiyorum :-))

mavii dedi ki...

sizi görmek ne güzel :) çok genç ve güzel bir hanımsınız :) kelebekte parçalar da çok güzel tasarlanmış ay ben hala başlamdım.utanıyorum valla:(

mahmur prenses dedi ki...

emelcim sevgi perdesi adlı bi projemiz var. el işi yapan tüm bayanlar 23 cm lik kare bir parçaya işlerini yapıp bana kargoyla gönderiyorlar. hepsini birleştirip kocaman bir sevgi perdesi oluşturacağız.

mahmur prenses dedi ki...

:))) sevgili maviii teşekkür ederim ne güzel iltifatlar bunlar. Kendimi iyi hissettim birden :) utanmayın hadi sizde başlayınnn :)

hobi mutfağım dedi ki...

Sevgili Elifcim kelebeğini güle güle kullan canım. Elbisene çok yakışmış. Dedimki sevgi perdesinin fikir annesinede küçük bir hediyem olsun. :) Ne olsun ne olsun istediği yere konduracağı bi kelebeği olsun.:) Hele bu fotoyu gördükten sonra İzmirden havalanan kelbeğin çoook güzel çoook hoş çoook narin bir hanımefendinin eteğinin ucuna konmuş olduğunu gördüm. Çok sevindim. Umarım sevgi perdesi için hazırladığım obje senin o güzel niyetine hizmet edenlerden olur. Sevgilerimle

hobi mutfağım dedi ki...

Elifcim http://hobimutfagim.blogspot.com/2012/01/ilk-blos-calsmam.html
sen bu yayınımı gördünmüüüü :))

Unknown dedi ki...

Biraz önce Meral sanat evinden Meralle konuştuk bu ara bizim bebişimiz olduğu için ben bebişimiz ve annemizin yanından ayrılamadım projeyi o yüzden geç duydum.Bende bir çalışma ile katılmak isterim ama önümüzdeki hafta bana adres bildirirseniz sevinirim.Mail adresim serapkc@hotmail.com.Blogumda http://serap-delikizinceyizi.blogspot.com

fadinin sanati dedi ki...

merhabalar..