21 Şubat 2012 Salı

Hastayım hasta canım ister pasta



 İstanbul'u seviyorum , İstanbul konulu objeleri de çok seviyorum. Sizinle de paylaşmak istedim. İnternette rastladım bu kaplara . Cuma akşamından beri rahatsızım blog toplantısına da gidemedim :( ha gayret bi  gitsem bile kimseyle konuşamayacaktım boğazım çok kötüydü. Başağrısı , halsizlik, öksürük  pazartesi günü işe bile gelemedim. Bugün de sürünerek geldim. Ama pek keyfim yok arkadaşlar o yüzden böyle minik bir yazı ile merhaba diyor ve kaçıyorum :)

11 yorum:

Ecehan dedi ki...

Geçmişler olsun bir an önce İstanbul seni sarsın sarmalasın.

Necla Şölen dedi ki...

Geçmiş olsun, kaselere bayıldım.

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Çok geçmiş olsun,acil şifalar dilerim,kendine iyi bak...

ahestebeste dedi ki...

Geçmiş olsun Mahmurprenses, kıyamam, keşke aynı şehirde olsaydık, sana pasta yapar getirirdim.Çabuk iyileş inşallah.Sevgiler.

ayamaya dedi ki...

Geçmiş olsun, ben de iğnelerle antibiyotikle anca ayakta duruyorum, bizim perdelerimiz ulaşınca biraz keyiflenirsiniz diye umuyorum :) sevgiler

mahmur prenses dedi ki...

canlarım benim ya ne kadar iyisiniz hepiniz. Sizin için iyileşicem hemen :)) İyiki varsınız


ayamaya sevgi perdelerin geldi. Kızının yaptığına bayıldımmm canım benim ya ne güzel yapmıs. Yalnız fotoğraf makinam yok yanımda perşembe günü yayınlayabileceğim

HoBiHuZuR dedi ki...

elifcim çok geçmiş olsun..yayının dün olmayınca merak etmiştim seni,nane limon kaynat sıcak sıcak iç,ilaçlara fazla yüklenme bilirsin her ilaç böbrekleri birazdaha çürütüyo,en güzeli,, doğalı :) acil şifa diliyorum biran önce iyileş olur mu..görüşürüz...

mahmur prenses dedi ki...

hobihuzurcum cok sagol vallahi anne şevkatiyle sarıp sarmaladın beni canımsın

aksungur46 dedi ki...

prenses çok geçmişler olsun kendine iyi bak hastalık tekrarlamasın.sevgi ile kal

ZEYNOGRAF dedi ki...

Geçmiş olsun Prenses Teyzeee çok üzüldüm.Öpüyorum:(

mahmur prenses dedi ki...

tesekkür ederim bugun daha iyiyim :)