27 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdemizin 47-48-49-50.parçası Hobilerin Dünyası Zeynep' ten

Zeynepçim bu 4 cici çalışmayı yapmış, herbiri ne kadar da cici. Kenarlarını da overlok yapmış galiba. Böylece çok düzgün olmuş. Elimdeki tüm parçaları böyle yaptırayım en iyisi 




Zeynep sevgi perdemiz için de pembe tonlarında bi başlık için parça hazırlamış. Buraya süslü bir şekilde sevgi perdesi yazabiliriz.  Fikirlerinizi bekliyorum neler olabilir ? Nasıl bir şey yapalım. Akıl akıldan üstündür :)




Şimdi gelelim Zeynebin benim için gönderdiği hediyelere. Tencere tutaçları , fular , meyve objeleri yapıp göndermiş canım sağolsun.



Birde bu runnerı yapmış bana hediye olarak çok beğendim evimin en güzel yerinde kullanacağım. 





Bu da merakla beklediğim mahmur prenses kumaşım :) Prenses mutfakta :)





Bunlarda benim için aldığı kumaşlar. Çok güzeller. Böyle baskılı kumaşlar pek bulamıyorum sagolsun benim için almış 




Birde bu kelebeği hazırlamış bana. Çok beğendim bunları ben . Zeynepçim çok tesekkür ediyorum canım.


17 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

hepsi birbirinden şeker,
çok güzeller....
sevgiler...

Fatma dedi ki...

Hepsi harika:)

Fatma dedi ki...

hepsi de çok güzel:)

ayamaya dedi ki...

amaa, amaa biz de kızımla minik bi hediye göndermiştik bize teşekkür yokmu, ağlarım baaak

ayamaya dedi ki...

:) gülücük ekleyemeden enter'a basmışım

siyah kuğu dedi ki...

çok beğendimmmm:))

bırtutamkekik dedi ki...

canım benim.
katılamadım bu anlam yüklü perdeye,çoookk mahcubum...:((
ama ççok merak ediyorum sonucu..
baki muhabbetlerimle..

fadinin sanati dedi ki...

hepsi çok güzeller bayıldım güle güle :))) kulnan canım ....

fadinin sanati dedi ki...

bence sevgi perdesi diye yazılabilir.. gayet güzel ...bu güzel etkinligin ana başlıgı ....

X madame dedi ki...

çok güzeller tavukluyu çok beğendim... sevgi perdesi diyince insanın aklına ilk gelen şey kalp oluyor :) pembe zemin üzerinde çıtı pıtı kırmızı kalpler güzel durur heralde...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

MAHMURUM PRENSESİM
ÇOK HOŞ CANIM
:))

D!mple Rock dedi ki...

Çook şirinler ((:

D!mple Rock dedi ki...

Çok şirinleer ((:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok güzeller prensesim.zeynep hanımın elleri dert görmesin.perdemiz muhteşem olacak kesinlikle.hediyelerine bende bayıldım.güle güle kullan canım..
bu aradad seninle beraber bir çok blogcu arkadaşım takibimden çıkmış ayarları yeniledim ondan mı bilmiyorum.o yüzden tekrar izlemeye aldım ve geç gördüm postlarını..

bebek dedi ki...

:P bende beğendim

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Tavuklara bayıldım,hediyelerinin hepsi birbirinden güzeller güle güle kullan,runner şekil olarak fikir verdi:))

ecerce dedi ki...

ben de katılmak istiyordum vakit geçmiş gitmiş:( bitti mi etkinlik?