9 Şubat 2012 Perşembe

minyatür mektup



Eminim ki Özden Beyin çok hoşuna gidecektir :)

8 yorum:

siyah kuğu dedi ki...

:)) çok güzel bana ilham verdi :))

Kırmızı Evin Cadısı dedi ki...

Kimin hoşuna gitmezki çok şirin:)

Ecehan dedi ki...

Valla, benim de gitti.;-)

Elidaa dedi ki...

ayy bu süper bişey :) Hap gibi :)

mahmur prenses dedi ki...

sevgililer günü ya belki işinize yarar diye düşündüm :) o kadar minik nasıl yazılır ama bilemiyorum

eda dedi ki...

aaaay cok guzeeeel ,cok sirin seyler bunlar , sevgililer gunune guzel bir fikir : posta kutusunda minyatur bir ask mektubu , hmmmm benim aklima guzel guzel seyler getirdin prensescim tesekurler: simdi benim isim var tutmayin beni !

okuyan dedi ki...

çok hoş:)

Özden CEYHAN dedi ki...

vavvvv süper bişey yaaa: Gerçekten çok hoş ve çok minik bir düşünce. Kesinlikle bu bana ilham olacak ve göndereceğim tüm minyatür veya hediye paketlerine böyle minik mektuplar koyacağım.:)))
Gerçekten beğendim süperr.
Hatta çekilişlerim bitti göndereceklerime hemen hazırlamalıyım bunlardan:)))