23 Şubat 2012 Perşembe

Sevgi Perdesinin 44. Parçası Marifetli Peri' den


Marifetli peri bu parçayı bana blog buluşmasında verecekti ama  ben hasta olup gidemeyince kargolamış. İnşallah bir sonraki buluşmada görüşeceğiz kendisinle . Pembe renge bayılırım ne güzel güller yapmış. Bende çok seviyorum yakma gül yapmayı insana tüm sıkıntılarını unutturuyor. Ama  Marifetli perinin yaptıkları daha çok hoşuma gitti. Onun  blogunda lila renkli gülü görmüş çok beğenmiştim canım ya bana aynısından yapmış. Ben böyle çok katlı hiç yapmamıştım. İnceleyerek bundan sonraki güllerimi böyle yapmaya çalışacağım.  Ne  güzeller çok teşekkür ediyoruz   Marifetli Peri harikasın.

8 yorum:

DİL ATÖLYESİ dedi ki...

eheheh,burdayım bırdayım,benimki de yolda:)Dün verdim elifcim kargoya,umarım başına bir kaza gelmeden eline ulaşır yarına kadar.

mahmur prenses dedi ki...

inşallah. Bisey olmaz okuyup üflerim ben şimdi o kargoyu :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Sevgi perdesi artarak büyüsün :)
Güllü tokanı da güle güle kullan canım. Beğendiğine sevindim. Blog toplantısında sevgi perdesi parçamı arkadaşlara gösterirken, kaç kişinin gözü kaldı o tokada bilemezsin:)
Sevgiler.

Bu arada, bazı izlediğim blogların güncellemelerini alamıyorum. O yüzden bugün gördüm bu yazını. Umarım çözebilirim bu sorunu.

mahmur prenses dedi ki...

ben bu kadar büyük gül yapamıyordum marifetli pericim. Seninkinden kopya cekeceğim baya bi inceledim inşallah başarılı olurum. Çok severek kullanıyorum eşim güller açmıssın diye takılıyor :)

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok sevindim beğenmene:) Acaba bu kadar büyük bir tokayı kullanır mı diye tereddütüm vardı:)
Çok kolay, büyüklü küçüklü yuvarlaklar hazırlıyorsun, sonra onları kaydırarak üst üste koyup dikiyorsun. Yaparsın sen, eminim...
Yakma güller için çok soru geliyor bana, zaman bulursam, bununla ilgili bir yazı hazırlayabilirim:)
Sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

arkadan toplayıp takınca üzerine çok güzel duruyo ben çok sevdim gülümü :) benimde bir sürü yakma gülüm var ama bi daha böyle büyük çalısıcam

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

tokanı güle güle kullan prensesim eminim sana çok yakıştı.marifetli peri marifetini göstermiş işte.şahane!

mahmur prenses dedi ki...

alanaycım cok tesekkürler canım özledim seni öpüyorummmm