6 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdemizin 28-29-30. Parçaları Nazanın Hobi Atölyesi-Bulut gölgesi-Dilekten inciler den geldi



Tek tek mi yayınlasam üçünü bir arada mı yayınlasam diye kararsız kaldım. Ama yazdıkları güzel notta  Tülin, Nazan ve Dilek bu proje için buluşmus ve emek verdikleri parçaları bir araya getirmişler. Bu beni çok duygulandırdı. İşte amacımız buydu. Bende dilerim ki bir gün hep beraber bir arada oluruz :) 

Çok teşekkür ediyorum kendilerine çok güzel çalışmalar hazırlamışlar ellerine sağlık.







5 yorum:

tülin dedi ki...

Merhaba,umarım amacına ulaşan,dünyamızdaki tüm kötülüklerin
üzerini sonsuza kadar örten bir perdenin habercisi olur bu yağtığınız.
Sevgiler.

mahmur prenses dedi ki...

sizler sayesinde güzel bi proje oldu paylaşımlarımız arttı. güzel dilekleriniz için tesekkürler ellerinize sağlık.

Nazan dedi ki...

Ben teşekkür ederim.Böyle güzel bir projede yer almak ayrı bir mutluluk oldu benim için...

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Dilekciğimin bloğunda da görmüş ve yorum yazmıştım.hepsinin ellerine sağlık.çok güzeller..

mahmur prenses dedi ki...

Nazan hn. benim içinde sizleri tanımak çok güzel oldu. Yoksa kimbilir ne zaman kesişecekti yollarımız. çok tesekkürler