22 Şubat 2012 Çarşamba

Diloşcum da mimlemiş beni





1. En sevdiğin şeyler nelerdir? Nelerden hoşlanırsın, vb?

ailem- pembe- pasta- martılar- dikiş makinam-hobi malzemelerim-silikon tabancam- papatya- güneş- duygusal filmler- alışveriş- Eminönü- çay- sevgi perdemiz-  cupkek- baykuş- renk renk kumaşlar

2.Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
  • İlk önce blogum 
  • Film izlerim
  • Çalışırım
  • Yazı yazarım (on parmak bilmenin keyfiyle)
  • müzik dinlerim
3.En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan kesinlikle izleyin dediğiniz?

İlk aklıma gelenleri yazacağım, yoksa işin içinden çıkamam :)
  • Amelie
  • Esaretin Bedeli
  • yasak ilişki
  • guguk kuşu
  • hayat güzeldir
  • karşı pencere
  • leon
  • piyanist

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapanız, bunlar ne olurdu?

  • canon yada nikon fotograf makinası 
5. Şu aralar en çok dinlediğin 3 şarkı?

Bu aralar en çok 

Can Bonomo- Meczup 
Taşıdığım kadar varsın-Cüneyt Ergün
Ayrılsak ölürüz biz -  Kim söylüyor bilmiyorum :) 

2 yorum:

Ecehan dedi ki...

3.soruda takılıp kalmıştım ben ;-)
iyi ki varsın, seni tanımak, daha çok tanımak gibisi yok! ;-)

mahmur prenses dedi ki...

canımsın ecehan. aslında böyle seyleri seviyorum çünkü bende kendimi tanıyorum :) bazen unutuyorum da