21 Şubat 2012 Salı

Zeynograf beni mimledi :)




İşte Sorular ve Cevaplarım

1.En sevdiğiniz renk ne ve niçin?
Tabiki pembe (ona bakmak beni mutlu ediyor)

2.Kimsenin bilmediği özellikleriniz nelerdir?
çok dağınığım

3.En sevdiğim ve sevmediğim özelliklerim neler?
en sevdiğim özelliğim neşeli oluşum, en sevmediğim özelliğimde birden öfkelenişim

4.En korktuğun şey nedir?
Yalnızlık

5.En sevdiğim tatlı ne?
Tatlı mı hepsini severim ama en çok pastaaaa

6.En sevdiğin hayvan ne?
benim en sevdiğim hayvan yunus sürekli gülümsüyorlar

7.Yaptığım en çılgınca şey ne?
sevgi perdesi :)

8.Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şey ne olabilirdi?
hobi malzemelerim :) bilgisayarım blogtan uzak kalamam :) birde bol bol pasta :)

9.En sevdiğin ünlü koku ve şeker nedir?
şekeri pek sevmem, koku olarak çiçek kokularını çok severim zira kendileri çok ünlüdürler :)

10.Çocukken üzüldüğün en saçma şey nedir?
Neden benim bir pembe panterim yok. (Ağlayıp zırladıktan sonra alındı ama kuzenim daha ilk günden bıyıklarını kopardı uzun süre onunla konuşmadım)

6 yorum:

Dilara dedi ki...

Ne şirin bir mim bu :) bende de mimin var canım, yapmak istersen :http://dilosunkayfesi.blogspot.com/2012/02/sobe-3.html

Ecehan dedi ki...

Zeynoya bulaştın bi kere ;-))

mahmur prenses dedi ki...

ecehan ben halimden memnunum iyiki bulaşmışım :)

mahmur prenses dedi ki...

diloşcum seni mi kırıcam tabi yaparım :)

ZEYNOGRAF dedi ki...

Cevapladığın için çok sevindim Prenses Teyze'mm.

mahmur prenses dedi ki...

zeynepçim ben tesekkür ederim bana keyifli dakikalar yaşattın kendime bir yolculuk yaptım sayende :) öpüyorum bende koskocaman