26 Şubat 2012 Pazar

Saadet Sultanın Sarayından

Cumartesi günü Saadet Sultanın Sarayına davetliydim. Doğum günüsüydü hem kutladık hem okey oynadık hem de sizler için evini fotoğrafladım. Her biri görülmeye değer. Evinin  enerjisi çok pozitif.  Ailenin sıcaklığı mutluluğu tüm eve yansımış. Hadi birlikte gezelim. 










Macaristan' dan alınmış bir örtü işleri çok hoşuma gitti.



aynaya bayılıyorum yanında ki tablolarla çok şık



koltuk rengi  gri-yeşil-mor  bu uyuma bayıldım çok hoş duruyor

eski fotoğraflardan oluşan bir köşe




antikacıdan alınmış eski bir örtü


bu bebeği eşi Macaristan' dan kendisine hediye getirmiş.



burası salonun girişi vitray çalışması var çok değişik bir hava katmış bulunduğu yere. Beyaz dolap ise ayakkabılık. Kapaklarına tüller takılmış.






ara hol ışıkları



banyosu da Osmanlı 




mutfaktaki kuşlu saati


yine mutfak duvarındaki kütahya çinileri




bu örtü babaannesinden yadiğar kalmış



Macaristandan gelen porselen takım



Çeşitli ülkelerden alınmış kahve fincanları 

ve biz :) 


umarım sizde benim kadar beğenirsiniz. Evinin kapılarını bana açtığı ve sizlerle paylaşmama izin verdiği için Saadet ablama çok tesekkür ederim. Doğum günü kutlu olsun , mutlu olsun. Seni çok seviyorum ablacım.

9 yorum:

MİRAY TAŞKIRAN dedi ki...

çOK ÇOK ÇOK GÜZEEEEEEEEELLL! Bayıldım,ne hoş .. Şık sade kibar,boğulmamış,kimse kimsenin önüne geçmiyor..Mutluluklar diliyorum saadet Sultan'a..Cidden saray gibi bir eviniz var..Size de çok teşekkür ederim paylaşımızı için..İçin açıldı ;))) SEVGİLER!

Ecehan dedi ki...

Huzur ve sağlıkla yaşasın güzel hanesinde arkadaşınız. Mor koltuklara bayıldım ;-)

mahmur prenses dedi ki...

tesekkürler miray

mahmur prenses dedi ki...

ecehan bende mor renge bitiyorum birde pembeye. Onları eski koltukçudan bulup kaplatmıs bakım yaptırmış galiba

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Mor berjerlere bende bayıldım Saadet hanım evini zevkle döşemiş.Banyodaki osmanlı musluk hiç aklıma gelmezdi:) süper fikir.Koltuklarım eskiyince morlamı kaplatsam diye düşünmeye başladım.Kahve fincanları çok hoş,sizlerde hoşsunuz,paylaşımın için çok teşekkürler dolu dolu bir post olmuş...

mahmur prenses dedi ki...

Nuray hn. olur vallahi neden olmasın :) Bende çok seviyorum mor rengi. Çok iddalı ama olsun ne güzel yakışıyor iste.

bebek dedi ki...

Merhaba gerçekten zevkle tasarımlanmış sade abartıdan uzak osmanlıyı günümüze şık olarak yansıtmış obejktifdende anlaşıldığı kadarı ile huzurlu bir ev yine huzurla,sağlıkla ve gülegüle otursun sahibi. fotoğrafçıyıda yabana atmamak lazım oda maşallah iyi çekim yapmış ve duyguları ile evi ortaya koymuş ellerine sağlık.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Saadet hanımın doğum gününü kutlarım.evi,objeleri çok güzel,sağlıkla ağız tadıyla otursun hep inşallah..

fadinin sanati dedi ki...

merhaba,hepsi çok güzeller özelikle örtüler.ayna ve fincanlar muhteşem güle güle saglıkla kullansınlar...