17 Şubat 2012 Cuma

Ben bu Zeynografiye bayılıyorummmm


Bugün biraz keyifsizim . Galiba iki gündür sevgi perdesi için parça gelmiyor o yüzden. Sonra yukarıdaki kalp kart ve el boyaması taş magnet  beni gülümsetti. İçindeki not ise kalbimi eritti. Zeynograf' tan gelmiş Sevgililer günü kutlaması için . Bu kız beni öldürecek  ne kadar tatlı bir şey bu. Arada kilometreler olsa da onu çok yakınımda hissediyorum.  İçimden Zeynebe sımsıkı sarılıp mıncıklamak geliyor :)  Ellerine sağlık canım.  Çok mutlu oldum sayende. Seni çok seviyorum. 


Zeynebin bana geçenlerde bir süprizi daha olmuştu . 
Bana Barış Manço' nun anlıyorsun değil mi? adlı videosunu hediye etmişti. Dinlerken Barış Manço' yu ne kadar özlediğimi hatırladım eskilere bir yolculuk yaptım  ve uzun zamandır bana birinin şarkı hediye etmediğini düşündüm.  Ve minik bir süprizin beni ne kadar mutlu ettiğini de. Zeynep kalbimi sıcacık ediyorsun . Sen ne güzel bi sevgi pıtırcığısın böyle


Kalpli kartımın içinde ne yazıyor merak ediyormusunuz ?

Sevgi; bir kangurunun kesesi, bir kaplumbağanın sırtındaki evi gibi hep yanınızda olsun. 


Bu sözün güzelliğine içtenliğine bakarmısınız. 


Sevgi hep bizimle olsun. 



2 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Bu güzel dua için amin.
Bitmeyen dostluklar olsun,aramızda ki dostluklar inşallah.
Üzülme canım sevgi perdesi daha bitmez gelir.Mesela pazartesi bir parça daha yola çıkabilir:)
Sevgiler...

mahmur prenses dedi ki...

ooo supersiniz bekliyorum