23 Şubat 2012 Perşembe

Sevgi Perdemizin 39. Parçası Şuşu' dan

Şuşu' yu tanımayan yoktur herhalde. Çok güzel çizimleri var bayılıyorum hatta evimin duvarlarında 4 tane resmi bulunuyor. Sevgi perdemiz için ondan bir çizim yapmasını rica etmiştim. Sağolsun çok güzel bir çizim olmuş. Yalnız kargoda kaybolmuş bu güzel çalışma bana ulaşmadı.  Allah' tan iki tane baskı yaptırmış. Tekrar kargoladı canım benim ya ne kadar zahmet verdik kendisine. Ama çok güzel olmuş . Çok teşekkür ediyorum Şuşu sana.  Ya bu kız mahmur prenses olsun mu ben bu resmi profilimde mi kullansam  :)



4 yorum:

fadinin sanati dedi ki...

çok hoş, olabilir bize sorarsan çok yakışır mahmurcum:)))

mahmur prenses dedi ki...

şuşu dan izin istedim bakalım verecek mi :)

emelden.blogspot.com dedi ki...

Bencede olsun, tam ismine yakışır bir çizim.

mahmur prenses dedi ki...

:))) şuşu yu kandırmam lazım :)