27 Şubat 2012 Pazartesi

SEVGİ PERDESİ DOSTLARINA ÖNEMLİ DUYURU



Sevgi Perdesi Dostlarım perdemiz çok güzel gidiyor her gün biraz daha büyüyor ve renkleniyor. Bir yandan sergi için araştırmalarımı sürdürüyorum. Yalnız sergi sırasında bir pano hazırlamak istiyorum. Şimdiye dek katılan arkadaşlarım  ve katılacak arkadaşlarımdan

  • ad-soyad      (zorunlu değil istemeyenler blog adını rumuzlarını yazabilirler)
  • yaş 
  • meslek
  • katıldığı şehir
  • ve sevgilerini ulaştıracakları kişiler için  minik bir sevgi mektubu
yazmanızı rica ediyorum. 

Bu postun altına mesaj bırakabilir. Yada bana mail atabilirsiniz eatalay@sisecam.com


5 yorum:

ayamaya dedi ki...

Yalnız olmadığımızı biliyorsak, umutlarımızı kaybetmediysek, sağlıklıysak içimizden gelen en muhteşem gülücük bize sevgiyi hatırlatır.
Sevgisini içinden eksik etmeyen bütün güzel insanlar,
Ben ayamaya , 34 yaşında İstanbul'dan vazgeçmek isteyip İstanbul'suz yaşayamayan, bir halkla ilişkiler personeli, ama öncesinde bir eş ve anne olarak mahmur prensese sevgiyle destek olmak istedim.Gülücükler eksik olmasın hayatınızdan :)

ayça dedi ki...

ama bunlar çok matrak)))

aksungur46 dedi ki...

panoya beni de yazarsan sevinirim.
serpil aksungur/aksungur46.blogspot.com
yaş:65
meslek:iş bankası emeklisi
mesajım:tüm insanlara sevgi dolu yüreğimi sunarım

Marifetli Cadı dedi ki...

Prensesimmmm, bu şekildemi:
*AD-SOYAD:Özlem TUĞRUL- Marifetli Cadı
*YAŞ:41,5 kere maşallah :D :D :D
*MESLEK: Memur
*KATILDIĞI ŞEHİR: ANKARA
KUCAK DOLUSU SEVGİLER BENDEN SİZE DOĞRU.......;D

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Ad-Soyad= Dolunay Yıldırım Ünalır
blogcu adı alanay..:)
Yaş:41
Meslek=öğretmen(görsel sanatlar)
Katıldığı Şehir=Ankara
Dünyayı güzellikler kurtaracak diyor Sait Faik!herşey sevmekle başlayacak...Sevgi perdesinde sevginin olduğu yerdeyiz diyorum.yüreğimizden kopup gelen ve parmak uclarımızdan bu minik karelere akan sevgiyle...