13 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdemizin 37. Parçası Fiamma ' dan

Sevgili Fiamma daha önce yaptıkları  Elim Sende adlı etkinliğin bir parçasını bizlere gönderdi.  İki güzellik  birleşti. Çok emek verilmiş  elin üzeri süslenmiş harika birşey. Bazen fotografların yetersiz geldiğini düşünüyorum. İnşallah bir gün sergileme imkanı bulur tüm bu güzellikleri yakından görürüz. Fiamma beni mahçup etmiş çok cici hediyeler göndermiş. Hobi odam sizden gelen güzelliklerle dolu ve sanki hep bir arada olduğumuzu hissediyorum. Çok teşekkür ederim çok beğendim zahmet etmişsiniz.  Notlarınızı da saklıyorum. Not çok hoş : Sevgi Perdemizin dünyadaki tüm sevgisizlikleri örtmesi dileğiyle.  









5 yorum:

HoBiHuZuR dedi ki...

37.parça oldu ha ,ne hızla büyüdü bu perde :) fiamma harikalar çıkarmış ortaya,onu tebrik ediyorum diğer arkadaşlarımı da tabi.

mahmur prenses dedi ki...

sorma hobi huzur nasıl mutlu oluyorum sana anlatamam. İnşallah daha çok katılım olur ortaya sevgi dolu harika bir eser çıkacak .

chfashiontrend dedi ki...

çok şeker..ne kadar ince düşünülmüş...güle güle kullan canım....sevgiler

fiamma dedi ki...

Kocamann bir perde olsun inşallah:)) İyi günlerde kullan hediyelerini beğendiğine çok sevindim ayrıca...

mahmur prenses dedi ki...

nasıl beğenmem bayıldımmmmm :)