23 Şubat 2012 Perşembe

Sevgi Perdesinin 40.41.42.43. Parçaları Canım Teyzemden

Teyzem benim canımdır çok seviyorum ama öyle böyle değil çokk çok. Teyzem çok marifetlidir  kendime örnek olarak hep onu aldım. Onun gibi olmak için çabaladım. Sevgi perdesinden kendisine de bahsedince   çok mutlu oldu. Fazla dantel çalışması olmadığını söyledim aşağıdaki renk renk papatyaları yapmış. Sandıktan da kaneviçeleri çıkardı birlikte bunları seçtik. Kendisine çok teşekkür ediyorum canım teyzem iyi ki varsın. Seni çok seviyorum. İyiki benim teyzemsin :)






8 yorum:

aksungur46 dedi ki...

teyzeciğinin ellerine sağlık,ne güzel işler bunlar.perde kocaman oluyor.

mahmur prenses dedi ki...

evet sevgiyle büyüyor perdemiz :))

fiamma dedi ki...

Vallahi ben de isterim böyle teyze, benimkinin elinden hiçbirşey gelmez ama eli de gönlü de çok açıktır, ben düşünürüm alsam mı bulur muyum diye o gider arar bulur alır:) Başka teyzen yok mu ha gayret 100 parça olacak kısa zamanda...Teyzenin ellerine sağlık çok güzel her biri...

fadinin sanati dedi ki...

teyzenciginde ellerine saglık, cok güzel olmuşlar... teyzeler bir başkadır hele birde anne yoksa:(((...:)))

mahmur prenses dedi ki...

fiamma yok ya bi tanecik teyzem var. Dayı bol :)

mahmur prenses dedi ki...

fadi haklısın teyze bi başka hele bide yaşlar yakınsa ilgi alanları aynıysa süper oluyor

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

teyzene selamlar.elişleri şahane.

mahmur prenses dedi ki...

teyzeme ileteceğim alanay :)