26 Şubat 2012 Pazar

İstanbul'u Yeniden Feth Ettik

Pazar günü eşim sinemaya gidelim dedi. Pazar günü güneşli bi gündü bu güzel günü sinemada  geçirmek istemedim. Fetih filminin sonu çok heyecanlıymış İstanbul'u feth ediyorlarmış diye takıldım. Sonu belli olan bir film izlemek bana pek cazip gelmedi.  Pek istekli olmasam da gidelim dedim. 14.30 seansı doluydu yer bulamadık. 16.15  seansından bilet aldık. Biraz İstinye de sahilde dolaştık. Salona girdiğimizde yer kalmamıştı. Katılım baya fazlaydı. Filmi izlerken baya bi gerildim sanki İstanbul'u ben feth ediyordum. Hatta bir ara İstanbul'u alamayacağız zannettim :)  Fatihi oynayan Devrim Evin 'in oyunculuğunu çok beğendim. Ulubatlı Hasan ' da meğerse  İffet' teki Cemil miş. Onun da oyunculuğunu çok başarılı buldum. Yalnız Ulutabatlı Hasan Fatih Sultan Mehmet' ten daha ön plandaydı. 

Filmin bir sahnesinde  bu Türkler hep bir adım önümüzdeler diyordu Bizans komutanı. Salondan biri  evett çünkü biz Türk'üz diye bağırdı. Salonda kahkaha ile çınladı :)  

Savaş sahneleri beklediğimden daha iyiydi ama daha da iyi olabilirdi. 

Bende baya kaptırmışım kendimi Fatih yeni kapıdan girerken alkışlıyor buldum kendimi :) Baya bi gururlandım , tüm milliyetçi duygularım kabardı. 

3 saat sürüyor ama izlenilebilir bi film tavsiye ederim. 





Hiç yorum yok: