22 Şubat 2012 Çarşamba

Renkli kalemlerden vazo


9 yorum:

İlayda'dan Hobiler dedi ki...

Rengarenk çok güzelmş canım =)

siyah kuğu dedi ki...

yaratıcılına hayran kalmamak elde değil) sevgiler...

ayamaya dedi ki...

ne kadar enerji verici , çok başarılı olmuş :) paylaşım için teşekkürler

biraydamasalı dedi ki...

yaratıcı:)

mahmur prenses dedi ki...

yok yaf ben bunları nette görüyorum paylaşıyorum yapılacaklar listesinde. Fikir vermesi açısından :)

canan beycan dedi ki...

Güzel paylaşım teşekkürler :)

mahmur prenses dedi ki...

ne demek canancım güzel bulduğum herseyi sizlerle paylaşmadan içim rahat etmiyor

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

hayal gücüne ve yaratıcılığına hayran kaldım rengarenk cıvıl cıvıl olmuşlar:))ellerine sağlık

mahmur prenses dedi ki...

öznurcum seni hayal kırıklıgına ugratacagım cünkü bu benim hayal gücüm degil internette rastladığım bir fotoğraf. hoş fikir diye paylaşmak istedim sizlerle :)