23 Şubat 2012 Perşembe

Sevgi Perdemizin 38. Parçası Ayamaya ve kızından :)

Ayamaya'nın çalışması iç içe kalp ve uçunda bir çiçek  çok sevimli. Dikkatimi çekiyor sevgi perdesinde en çok kullanılan motif kalp oldu.  Kalplerimiz birleşiyor.  Cici kızı da çok güzel bi resim yapmış kumaşa ben çok beğendim çalışmasını . Çocukların yaptığı resimlere bayılıyorum oğlumun yaptıklarını hala saklarım . Arada bir çıkarır bakarım çok mutlu eder beni. Ne güzel dünyaları var keşke hiç büyümeseler. Bu tatlı iki bayana çok teşekkür ediyoruz :)









işte bu da ayamayanın bana hediyesi çok güzel kullanmaya kıyamam 

6 yorum:

ayamaya dedi ki...

beğenmene çok sevindim :) ben bir türlü perdeye blogumun ismini kalemle yazmayı beceremedim , akşam olup eve gittiğimde ilk iş kızıma netten sayfayı göstermek olacak, merakla bekliyor çünkü :)

mahmur prenses dedi ki...

kızınızı benim için öpün.

ayamaya dedi ki...

tabiki Elif ablasının yerine öperim :) bu arada belirtmeyi unuttum , kalbi sülfile dikiş yaptım ama ışığa tutunca bütün bir kalp gibi görünüyor :) zaten farkediliyor, sevgiler

mahmur prenses dedi ki...

evet çok güzel bi fikir hoşuma gitti bu kalp çok sevgi dolu :)

mahmur prenses dedi ki...

ayamaya hediye bardak altlığının fotoğrafını unuttum çekip yükleyeceğim en kısa zamanda ben onu kullanmaya kıyamam çok güzel teşekkür ederim.

ayamaya dedi ki...

ayy çok mahçup oldum şimdi , ben bu teşekkür yorumunu yeni gördüm :)belki üzerine fotoğraf yapıştırıp minik bir mıknatısla buzdolabı üzerinde çerçeve olarak kullanılabilir :) hani alternatif olarak :) sevgiler