6 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdesi 27. Parça Aksungur

Perdemizin 27. Parçası da Serpil Aksungur hanımefendiden geldi. Sizler ne kadar zarif insanlarsınız. Çok seviyorum hepinizi gösterdiğiniz özen için çok teşekkür ediyorum hepinize. Şu güzel sunuma bakarmısınız. Çok güzel bir kese içinde geldi bu tavşancık , birde güzel benim için çok değerli not ile bana ulaştı.







Tavşanın güzelliğine bakarmısınız ? çok tatlı bayıldım. Ne farkettim biliyormusunuz genelde gelen  parçaların büyük bi çoğunda kalp figuru kullanılmış . Bu perde ile kalplerimiz buluşuyor ne güzel. Tesekkür ederim iyiki sizleri tanıdım.


3 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

ayy ne şirin tavşan o öyle.çok beğendimmm.

aksungur46 dedi ki...

beğendiğinize çok sevindim.tşk.ler

mahmur prenses dedi ki...

beğenmedik bayıldık bayıldık :)