6 Şubat 2012 Pazartesi

Sevgi Perdesinin 26.Parçası Mehtap Kaya' dan


Bugün çok güzel birşey geldi ve sevgi perdemizde daha önce kimsenin yapmadığı bir çalışma kurdela nakışı. Öyle güzel ki adeta bir tablo. Bayıldım. çok teşekkür ederiz Mehtap Kaya . Ölçüler diğerlerinden biraz daha büyük ama olsun bu çalışmaya uygun güzel bir yer bulacağız. Mektuplarınızın hepsini saklıyorum. Arada çıkartıp tekrar tekrar okuyorum :)  Böylece kendimi yanlız hissetmiyorum. Diyorum ki benim ince, hassas , sanatçı ruhlu birçok dostum var aynı dili konuştuğum. 






4 yorum:

Dilara dedi ki...

ya buna bayıldım ben çok güzel olmuş :)

chfashiontrend dedi ki...

ÇOK GÜZEL ELLERİNE SAĞLIK ...NASIL BİR EMEK..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

cidden enfes bir şey olmuş!zaten Mehtap hanımın çalışmalarını çok beğeniyorum.

mahmur prenses dedi ki...

tablo gibi çok emek vermiş Mehtap hn. ben kendisini tanımıyordum bu vesile ile tanıma fırsatı bulduğum için çok mutluyum.